آیت‌الله جنتی مطرح کرد؛

شورای نگهبان آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس

دبیر شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در راستای تحقق راهبرد‌های چهارگانه تعیین شده رهبر انقلاب اسلامی برای انتخابات، تمام توان خود را برای انجام وظایف قانونی‌اش به کار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۶۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴ - 08May 2024

مواجهه غرب با دانشگاهیان معترض نمایش بی‌اعتباری ادعاهایشان استبه گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، آیت‌الله «احمد جنتی» دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت) اظهار داشت: امیدوارم فعالیت‌های فرهنگی که در دهه کرامت انجام می‌شود، افزایش معرفت دینی جامعه و به‌خصوص جوانان را به دنبال داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: احترام فراوانی که ائمه عظیم الشأن برای حضرت معصومه (س) قائل بوده‌اند و جایگاه رفیع آن حضرت نزد علمای بزرگی مانند امام خمینی (ره)، اثبات می‌کند که نگاه دین مبین اسلام به زنان یک نگاه متعالی است.

آیت‌الله جنتی تاکید کرد: تبدیل شدن شهر قم به پایگاه نشر معارف اهل بیت (ع) و تربیت عالمان بزرگ دینی از برکات هجرت مجاهدانه و مخلصانه این بانوی مومن ولایتمدار است.

شورای نگهبان آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: این انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه از ۱۵ استان برگزار می‌شود و شورای نگهبان نیز در راستای تحقق راهبرد‌های چهارگانه تعیین شده مقام معظم رهبری برای انتخابات، تمام توان خود را برای انجام وظایف قانونی‌اش به کار خواهد گرفت.

وی همچنین بیان کرد: آنچه امروز از مواجهه مدعیان آزادی و حقوق بشر با دانشگاهیان معترض به ظلم رژیم صهیونیستی از رسانه‌ها پخش می‌شود، نمایش بی‌آبرویی دولت آمریکا و بی‌اعتباری ادعا‌ها و شعار‌های خوش‌رنگ و لعاب جهان غرب است.

آیت‌الله جنتی عنوان کرد: بیداری جوانان غربی و اعلام انزجار آنها از ظلم رژیم صهیونیستی و حمایت‌های دولت غربی از این رژیم غاصب، شاید برای حاکمان دنیاپرست غربی غافلگیرکننده باشد، اما برای خداباوران عالم قابل پیش‌بینی بود و نگاه امیدوارانه مقام معظم رهبری در نامه ایشان به جوانان کشور‌های غربی، برخاسته از این باور مومنانه است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها