در همایش «ایران قوی؛ خبرنگاران امیدآفرین»؛

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین: مهم‌ترین وظیفه رسانه شکل‌دهی به افکار عمومی است

حجت‌الاسلام رضایی گفت: مهم‌ترین وظیفه رسانه شکل‌دهی به افکار عمومی و افزایش سطح معلومات جامعه است و این کارکرد را ما در پیروزی انقلاب اسلامی دیدیم.
کد خبر: ۶۰۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ - 06August 2023

حجت‌الاسلام رضاییبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی رضایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه) در همایش «ایران قوی؛ خبرنگاران امیدآفرین» که در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین و مقدس‌ترین رسانه‌ای که با آن ارتباط داریم و انتهای و ابتدای آن توسط خداوند عنوان‌شده، «قرآن» است؛ اما باید دانست که چه کسی این پیام را ابلاغ می‌کند، پیام برای چه کسانی است، با چه ابزاری پیام را می‌رساند، شیوه ابلاغ پیام چگونه است و با چه هدفی صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام رضایی افزود: قرآن می‌فرماید هر پیامی را که دریافت می‌کنید، سریع قبول نکنید؛ به‌عنوان مثال اگر کسی سابقه خوبی ندارد و اهل فسق و فجور است، پیام آن را سریع نپذیرید و ابتدا درباره آن تحقیق کنید؛ بنابر این کسی که پیام می‌دهد، باید ببینیم برای چه کسی پیام می‌دهد، یعنی باید درباره خود پیام هم دقت کرد.

وی با بیان اینکه هر کسی می‌تواند رسانه باشد، گفت: رسانه کار‌ خود از عصر عاشورا را آغاز کرد؛ زمانی که امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) پیام‌آور واقعه عاشورا شدند؛ لذا در هین رابطه باید گفت که امام سجاد (ع)، حضرت زینب (س) و حضرت ام الکلثوم رسانه هستند؛ چون پیام عاشورا را منتقل کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: مهم‌ترین وظیفه رسانه شکل‌دهی به افکار عمومی و افزایش سطح معلومات جامعه است و این کارکرد را ما در پیروزی انقلاب اسلامی دیدیم؛ زمانی که رسانه در انقلاب ما میدانداری کرد.

حجت‌الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: کارکرد رسانه خبررسانی و ابلاغ پیام، آموزش، رشد آگاهی‌های جامعه، ایجاد دموکراسی در جامعه، ترویج کار جمعی و وحدت کلمه، تبلیغ و تبیین است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار