ما متحدیم/ در گفت‌وگو با دفاع‌‌پرس مطرح شد؛

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش: راهیان نور از مؤثرترین ابزارها برای مقابله با جنگ شناختی دشمنان است

امیر سرتیپ دوم «سیفی» گفت: عملاً اثبات شده است که اردوهای راهیان نور می‌تواند احساسات، عواطف و هیجانات را به نحو مطلوبی تغییر دهد؛ لذا برپایی این اردوها اقدامی بسیار تأثیرگذار است.
کد خبر: ۶۰۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۹ - 10August 2023

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش: دشمنان به جنگ ترکیبی شناختی روی آورده و بر احساسات و باور مردم تمرکز کردند/ راهیان نور یکی از موثرترین ابزارهای فرهنگی برای تغییر رفتار استامیر سرتیپ دوم «حسن سیفی» فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه آموزشی مؤثر خواهد بود که منجر به تغییر رفتار شود، اظهار داشت: راهیان نور یکی از مؤثرترین ابزار‌های فرهنگی برای تغییر رفتار افراد در جهت مثبت است.

امیر سرتیپ دوم سیفی ادامه داد: اگر احساس‌های پنج‌گانه را در کنار یادگیری، دانستن، درک کردن و فهمیدن قرار دهیم و بر سه محور احساسات، عواطف و هیجان تمرکز کنیم، منجر به تغییر رفتار می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم آشنایی نسل جوان با اتفاقات دفاع مقدس افزود: راهیان نور تلاش می‌کند که در استان‌های مختلف بهره‌برداری‌های لازم را در این زمینه داشته باشد و این موضوع عملاً اثبات شده است که اردوهای راهیان نور می‌تواند احساسات، عواطف و هیجانات را به نحو مطلوبی تغییر دهد؛ لذا برپایی این اردوها اقدامی بسیار تأثیرگذار است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش با بیان اینکه راهیان نور برای همه ما یک فرصت بوده و ما در این اردوها با استفاده از فکر و شهود رفتار‌ها را تغییر می‌دهیم، خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان به جنگ ترکیبی و جنگ شناختی روی آورده‌ و بر احساسات و باور مردم ما تمرکز کرده‌اند؛ لذا ما وظیفه داریم که برای مقابله با این توطئه دشمنان، به جهاد تبیین بپردازیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار