فرمانده سپاه عاشورا؛

انقلاب اسلامی ایران بر مبنای آرمان‌های اهل بیت (ع) پیروز شد

«عباسقلی‌زاده» گفت: امروزه اگر دشمن مخالف سرسخت جمهوری اسلامی است، دلیلش این است که انقلاب ایران اسلامی بر مبنای آرمان‌های خاندان عصمت و طهارت است.
کد خبر: ۶۰۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ - 31July 2023

انقلاب ایران اسلامی بر مبنای آرمانهای خاندان عصمت و طهارت می‌باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا، عصر امروز در آیین اعزام دانش آموزان نواحی پنجگانه تبریز به اردوی راهیان نور شمال‌غرب کشور، ضمن تسلیت ماه محرم، با یادآوری ارزش‌های مکتب امام حسین علیه السلام، اظهار داشت: ابا عبدالله علیه السلام  در راه اسلام و برای پیاده سازی احکام خداوند تبارک و تعالی شهید شدند.

فرمانده سپاه عاشورا بیان کرد: امروزه اگر دشمن مخالف سرسخت جمهوری اسلامی است، دلیلش این است که انقلاب ایران اسلامی بر مبنای آرمانهای خاندان عصمت و طهارت می‌باشد.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی به واسطه مردم فهیم و متحد خود دشمن را بارها در فضای حقیقی شکست داده است و دشمن نیز چون توان رویارویی با این مردم مصمم و با اراده را نداشت، جنگ را به سمت و سوی مجازی کشاند که در این زمینه نیز لازم است برنامه ریزی قوی و تخصصی صورت گیرد.

حجت الاسلام «مصطفی نجفقلی سرایی» در مراسم اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور شمال‌غرب کشور گفت: آمریکا از اراده و غیرت مردم ایران می‌ترسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه شهدای ما سرتاسر افتخار هستند، یادآور شد: دشمن در فضای مجازی ایران اسلامی را تخریب می کند و توانمندی و دستاوردهای ما را مخفی می نماید و از هر فرصتی استفاده میکند تا به اعتقادات، باورها، دین، مذهب، انقلاب، غیرت، عزت نفس و ناموس ما ضربه بزند.

وی افزود: دشمن اگر تا دیروز مرزهای مارا مورد هدف قرار می داد ، امروز مغزهای مارا مورد هدف قرار می‌دهد و راه مقابله با آن پیروی از آرمانهای شهدا است.

حجت الاسلام سرایی گفت: در مجموع پنج هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام خواهد شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود در خصوص اردوی راهیان نور شمال‌غرب کشور گفت: در این اردوی دو روزه هر روز پنج اتوبوس از دانش آموزان اعزام می شود و از مناطق عملیاتی در شهرهای نقده، پیرانشهر و ارومیه بازدید و زیارت خواهند کرد.

«عاشور اکرمی» نیز در این مراسم گفت: کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی برنامه‌های مختلفی را تدوین کرده است تا این قشر عظیم و اثرگذار جامعه بیش از پیش با مکتب شهدا آشنا شوند.

معاون آموزش متوسطه استان افزود: شهدا برای انقلاب و کشور از جان خود گذشتند تا ما امروز با خیال آسوده به دنبال شکوفایی و سربلندی کشور قدم برداریم.

وی خاطرنشان شد: این اردو فرصت بسیار مناسبی است تا دانش‌‌آموزان فضای جبهه و جنگ را از نزدیک لمس کرده و بدانند که شهدا چگونه برای این کشور مخلصانه از جان خود گذشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار