در آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام؛

جانشین فرمانده کل سپاه: نظام اسلامی با اقتدار در مقابل جبهه استکبار ایستاده است

سردار فدوی با اشاره به تقابل ۴۴ ساله انقلاب اسلامی با جبهه استکبار، گفت: انجام تکالیف الهی امری واجب است و همگان باید برای انجام آن به میدان بیایند.
کد خبر: ۶۰۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ - 30July 2023

پاسداری از انقلاب اسلامی تکلیفی است که امروز بر دوش ما قرار داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همزمان با ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام با حضور سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان، مسئولین، خانواده معظم شهدا و کارکنان در بنیاد تعاون سپاه برگزار شد.

سردار فدوی در این مراسم با تسلیت ایام عزای حضرت سیدالشهدا اظهار داشت: شهدا با نثار خون خود به ما نشان دادند که انجام تکالیف الهی امری واجب است و همگان باید برای انجام آن به میدان بیایند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: عمل به تکالیف الهی و جانفشانی‌ها بود که نصرت الهی را به همراه داشت و طی سالیان متمادی طمع دشمنان و خبیثان عالم را ناکام گذاشت.

وی تقابل ۴۴ ساله انقلاب اسلامی با جبهه استکبار و ناکامی دشمنان برابر ایران اسلامی را شاهد مثالی بر عمل به تکالیف الهی عنوان و تصریح کرد: به رغم تمامی نابرابری‌های مادی، اما نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز با اقتدار و استقلال ایستاده و تقدیم ۲۰۰ هزار شهید مؤید عمل به‌هنگام به تکلیف است.

دریادار فدوی تصریح کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی تکلیفی است که امروز بر دوش ما قرار دارد و می‌بایست به خوبی به تکلیف خود عمل کنیم تا همانند شهدا عاقبت‌بخیر شویم.

پیکر مطهر شهید گمنام پس از برگزاری مراسم تشییع باشکوه، با مرثیه‌سرایی و مداحی حاج امیر عباسی به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها