در حاشیه بازدید سرلشکر باقری از یگان‌های مستقر در آذربایجان شرقی؛

سرلشکر موسوی: توان رزمی ارتش ارتقا می‌یابد

فرمانده کل ارتش گفت: با اشراف اطلاعاتی به تهدیدات و متناسب با رشد فناوری، توان و آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.
کد خبر: ۶۰۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ - 18July 2023

فرمانده کل ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از یکان‌های مستقر در آذربایجان شرقی اظهار داشت: این برنامه یکی از بازدید‌های دوره‌ای ریاست ستاد کل است که معمولاً برای ارزیابی توان و آمادگی رزمی و نحوه تعامل نیرو‌های لشکری و کشوری به صورت دوره‌ای صورت می‌گیرد.

امیر موسوی افزود: در بازدیدی که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از یگان‌های زمینی، پدافند و هوایی انجام دادند، خوشبختانه انگیزه، روحیه و آمادگی رزمندگان آجا موجب سربلندی شد. آمادگی و روحیه بالای همرزمان ما در این منطقه شایسته شکر به درگاه خداوند و تشکر و قدردانی از همه این عزیزان و خانواده‌های محترم آن‌هاست.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: اگرچه آمادگی ارتش در بالاترین سطح ممکن است، اما چون دشمنان متوقف نیستند، ما نیز با رصد تهدیدات و اشراف اطلاعاتی و بهره‌گیری از فناوری‌های روز و تجهیزات بومی، دائماً آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.

سرلشکر موسوی در پایان گفت: نیرو‌های مسلح در دفاع مقدس، دفاع از حرم و همه مأموریت‌های محوله توان و قدرت خود را نشان داده‌اند؛ اما باید به حدی از توان و آمادگی برسند که در مقابل هر تهدیدی از منافع ملی، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی با قدرت دفاع کنند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار