معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس کردستان:

ترویج فرهنگ حجاب مسئولیت اجتماعی است

سرهنگ «منتشلو» ترویج فرهنگ حجاب را مسئولیت اجتماعی و نیازمند همکاری همه مسئولان و مردم دانست و گفت: سپاه برنامه‌های مختلفی برای ترویج بیش از پیش رعایت حجاب و جلوگیری از هر گونه ناهنجاری در استان تدارک دیده که اوایل مردادماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ - 16July 2023

ترویج فرهنگ حجاب مسئولیت اجتماعی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «علی‌اصغر منتشلو» معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس کردستان در جلسه عفاف و حجاب که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمن با برنامه به حوزه حجاب ورود کرده و قطعا هر اقدامی اگر بدون برنامه باشد، نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه سپاه با تمام توان برای ترویج بیش از پیش فرهنگ حجاب در استان ورود خواهد کرد، گفت: تاکنون دو جلسه استانی برگزار و اجرای طرح عملیاتی را در سه محور «شناختی و تبیینی، فرهنگی و تولید محتوا و نظارت اجتماعی با رویکرد تذکر لسانی» در دستور کار قرار داده است.

معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه برنامه‌های این سه طرح ذیل 40 اقدام‌ پیگیری خواهد شد، تصریح کرد: کسانی که کشف حجاب کرده‌اند، باید دلیل این کارشان بررسی شود. جامعه هدف و کجاها با پاشنه آشیل مواجه هستیم، شناسایی و متناسب با آسیب‌ها برنامه داشته باشیم.

وی ترویج فرهنگ حجاب را مسئولیت اجتماعی و نیازمند همکاری همه مسئولان و مردم دانست و گفت: سپاه برنامه‌های مختلفی برای ترویج بیش از پیش رعایت حجاب و جلوگیری از هر گونه ناهنجاری در استان تدارک دیده که اوایل مرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار