فرمانده انتظامی کردستان:

هدف اصلی دشمن، فروپاشی خانواده از طریق انحراف فکری و عقیدتی زنان است

سردار «آزادی» با بیان اینکه هدف اصلی دشمن، فروپاشی خانواده از طریق انحراف فکری و عقیدتی زنان است، گفت: دشمن برای دستیابی به هدفش، بحث کشف حجاب و برهنگی را مطرح و آن را تبلیغ می‌کند.
کد خبر: ۶۰۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ - 11July 2023

هدف اصلی دشمن، فروپاشی خانواده از طریق انحراف فکری و عقیدتی زنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی کردستان امروز در هشتمین همایش چادرهای آسمانی در سنندج اظهار داشت: دشمنان بخصوص آمریکا می‌خواهد مسیر عفت و پاکدامنی زنان را منحرف و به آن ضربه وارد کند و از فضای مجازی و جنگ‌های ترکیبی برای رسیدن به این هدف، استفاده می‌کند.

وی افزود: دشمنان طی یکسال و نیم گذشته، به زعم وقوع انقلاب زن، زندگی و آزادی، اصالت خانواده را هدف گرفته و برنامه‌های زیادی را در این راستا اجرایی کرد.

فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد:  استکبار جهانی برای از بین بردن انسانیت، این کار را از خانواده و بنیان آن یعنی زنان شروع کرده است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن، فروپاشی خانواده از طریق انحراف فکری و عقیدتی زنان است، افزود: دشمن برای دستیابی به هدفش، بحث کشف حجاب و برهنگی را مطرح و آن را تبلیغ می‌کند.

سردار آزادی با بیان اینکه برخی از روی ناآگاهی کشف حجاب را نوعی مخالفت با نظام اسلامی می‌دانند، اضافه کرد: این افراد مسیر دشمن را در پیش گرفته اند، بنابراین مردم باید بیدار شوند و با بصیرت، دسیسه دشمنان را ختثی کنند.

فرمانده انتظامی کردستان با ذکر اینکه دشمن با استفاده از فضای مجازی و جنگ‌های ترکیبی جنگ و هجمه سنگین بر علیه نظام را آغاز کرده است، تاکید کرد: مردم باید بیدار شوند و با بصیرت راه، نقشه و هجمه دشمن را خنثی و به خودشان بازگردانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها