بازدید فرمانده نیروی هوایی ارتش از اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه شهید ستاری

امیر سرتیپ واحدی با حضور در اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه شهید ستاری، روند آموزش دانشجویان در این اردوگاه را مورد ارزیابی قرار داد.
کد خبر: ۶۰۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ - 15July 2023

بازدید امیر سرتیپ واحدی از اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه شهید ستاریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در بازدید از اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه هوایی علوم و فنون هوایی شهید ستاری در امامزاده هاشم با اشاره به جنگ شناختی دشمن علیه کشور عزیزمان اظهار داشت: دشمن در این نوع جنگ، اندیشه، بینش، عقل، قلب و در نهایت رفتار افراد را به‌منظور تضعیف روحیه و شکستن اراده‌های آن‌ها هدف قرار می‌دهد.

امیر واحدی افزود: دشمن در جنگ شناختی در حوزه اقتصادی از ابزاری به نام تحریم استفاده می‌کند و در جنگ رسانه‌ای نیز یک جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای به راه می‌اندازد و در فنون روان‌شناسی با قابلیتی که دارد، می‌تواند انسان‌ها را تحت تأثیر خود قرار دهد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به شرایط اردوگاه تابستانی، گفت: قطعاً همه ما شرایط دشوار زندگی را تجربه کرده‌ایم، موضوع مورد اهمیت در برگزاری این دوره‌ها این است که چگونه در شرایط سخت دیدگاهی سازنده داشته باشیم و چه راه‌هایی برای بهبود توانایی در برابر شرایط سخت زندگی، وجود دارد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار