معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چهارمحال و بختیاری

فرجی با اشاره به برگزاری ۱۲ امین جشنواره موسیقی محلی زاگرس نشینان در چهارمحال و بختیاری، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته عصر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی اختتامیه ۱۲ امین دوره جشنواره موسیقی محلی زاگرس نشینان در شهرستان بروجن برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ - 13July 2023

«شهرام فرجی» معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی محلی زاگرس نشینان در شهرستان بروجن، اظهار داشت: افتتاحیه این جشنواره در تاریخ ۲۰ تیرماه برگزار شد و جشنواره تا ۲۲ تیرماه ادامه داشت و مقرر است در این تاریخ اختتامیه جشنواره برگزار شود.

وی با بیان اینکه ۱۸ استان زاگرس نشین در جشنواره موسیقی محلی زاگرس نشینان شرکت داشتند، افزود: این جشنواره درواقع ۱۲ امین دوره از جشنواره موسیقی محلی زاگرس نشینان بود که افراد شرکت کننده در آن نیز در بخش‌های تک‌نوازی و گروه‌نوازی آثار خود را ارائه کردند.

معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته عصر امروز (پنج‌شنبه) با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی اختتامیه ۱۲ امین دوره جشنواره موسیقی محلی زاگرس نشینان در شهرستان بروجن برگزار خواهد شد و رتبه‌های برتر جشنواره نیز توسط هیات داوران اعلام می‌شوند.

فرجی عنوان کرد: گروه‌های شرکت کننده در جشنواره موسیقی محلی زاگرس نشینان عمدتا از استان‌های منطقه زاگرس مانند کردستان، کرمانشاه، لرستان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس و... هستند که موسیقی بومی و محلی خود را در جشنواره ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۱۰۰ هنرمند موسیقی کشور در این جشنواره حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار