در یادواره شهدای حقوقدان شهر تهران مطرح شد؛

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه: امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه امنیت امروز کشورمان را مدیون شهدا هستیم، گفت: باید قدر شهدا و خانواده‌های شهدا را بدانیم؛ چرا که عزت‌مان را مدیون شهدا هستیم.
کد خبر: ۵۹۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ - 22June 2023

امنیت امروز کشورمان را مدیون شهدا هستیم/ باید قدر شهدا و خانواده شهدا را بدانیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «علی‌اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای حقوقدان شهر تهران که صبح امروز (پنجشنبه) در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان (لانه جاسوسی آمریکا) برگزار شد، اظهار داشت: امنیت امروز کشورمان را مدیون شهدا هستیم.

سردار پورجمشیدیان ادامه داد: باید قدر شهدا و خانواده‌های شهدا را بدانیم؛ چرا که عزت‌مان را مدیون شهدا هستیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه زندگینامه شهدا دنیایی حرف برای گفتن دارد، افزود: به برکت خون مطهر شهدا و رهبری و هدایت های امام راحل این انقلاب پیروز شد و خداوند متعال به انقلاب اسلامی ایران عزت بخشید.

وی در جنگ تحمیلی دنیا با ما وارد جنگ شده بود ، یادآور شد: هر کدام از این کشورهایی که در جنگ تحمیلی در برابر ما قرار داشتند پرونده سیاهی دارند که از رژیم بعث حمایت و تسلیحات آنها را تامین می کردند.

سردار پورجمشیدیان با تاکید بر اینکه شهدا قهرمانانی هستند که با فداکاری و ایثار اجازه نداند یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیفتد، ادامه داد: چنین جوانانی در هیچ کجای دنیا پیدا نمی کنید و نشاط جامعه امروز ما به خاطر شهدا و خانواده آنها است و امروز به برکت خون مطهر شهدا در امنیت کامل به سر می‌بریم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تروریست‌های تکفیری در زمان اشغال عراق و سوریه و با حمایت غربی‌ها وارد بخش‌هایی از مرزهای ما شده بود اما این جوانان غیور ایرانی بودند که در مقابل تکفیری ها ایستادند و حماسه‌های بسیاری آفریدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها