فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

ظرفیت بالای نیروهای جهادی و بسیجی در پروژه‌ها موجب عملکرد مناسب سپاه شده است

سردار «رفیعی آتانی» گفت: ظرفیت بالای نیرو‌های جهادی و بسیجی دانش محور در طرح‌ها و پروژه‌های سپاه موجب عملکرد مناسب سپاه شده و سپاه برای محرومیت زدایی پر قدرت وارد میدان می‌شود و خادم ملت است.
کد خبر: ۶۶۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱ - 08May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم افتتاح مخزن ۲۰۰ متر مکعبی روستای اروان شهرستان آوج اظهار داشت: سپاه و بسیج به میدان آمده تا با استفاده از ظرفیت های خویش کمک دولت و ملت باشد. 

وی گفت: دشمنان را رصد می‌کنیم اگر خطایی بکنند محدود و اگر غلطی بکنند نامحدود با آنان برخورد می‌کنیم. ظرفیت بالای نیروهای جهادی و بسیجی دانش محور در طرح ها و پروژه های سپاه موجب عملکرد مناسب سپاه شده و سپاه برای محرومیت زدایی پر قدرت وارد میدان می شود و خادم ملت است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق سپاه پاسداران در برخورد با جنایت های اسرائیل غاصب تصریح کرد: سه ضلع سپاه، مردم و دولت مکمل یکدیگر هستند. هر آن چه که در عملیات وعده صادق اتفاق افتاد، اراده خداوند بود. بزرگی تصمیم رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ این ملت بی نظیر است و حمله وعده صادق دنیا را تنظیم کرد تا با زبان کرامت با ملت ایران سخن بگویند.

سردار رفیعی آتانی افزود: در آن شب عملیات، تحت امر ولی خدا پیچیده ترین و اخلاقی‌ترین جنگ دنیا اجرا شد و اثر آن پس از ۴۶ سال به رخ جهانیان کشیدید و امروز این پیام را که «اسراییل غده سرطانی است» به جهان صادر کردیم.

وی گفت: همه توان خویش را به کار بگیریم تا در دولت انقلابی رفاه و آسایش برای مردم فراهم کنیم این امر با همکاری مردم، دولت و سپاه و بسیج امکانپذیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها