مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

جهاد تبیین باطل‌السحر جنگ ترکیبی دشمن است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: جهاد تبیین در پاسخ به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است و لذا از سوی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی این جهاد باطل‌السحر جنگ ترکیبی دشمن است.
کد خبر: ۵۷۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ - 24February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با سالروز ولادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و روز پاسدار، مراسم تجلیل و تکریم ایثارگران عرصه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خادمین شهدا با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «محسن نعیمی‌مقدم» شهردار منطقه چهار، «قاسم فرودی» فرمانده بسیج صدا و سیمای خراسان رضوی، «کاظم یزدان‌مهر» شهردار منطقه شش و جمعی از خادمین شهدا در فرهنگسرای انقلاب اسلامی شهرداری مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم ضمن قدردانی از خادمین شهدا که در استقبال و تدفین پیکر مطهر ۱۲ شهید در ایام فاطمیه در استان خراسان رضوی نقش‌آفرینی کردند، اظهار داشت: دفاع مقدس یک گنجینه پایان‌ناپذیر است و محدود به آن دوران هشت ساله نمی‌شود و هنوز هم جریان دارد.

وی افزود: امروز جهاد تبیین که مورد تأکید فرمانده معظم کل قواست در پاسخ به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است. از سوی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی جهاد تبیین باطل‌السحر جنگ ترکیبی دشمن است. همانطور که در دوران جنگ تحمیلی، دفاع مقدس باطل‌السحر هجمه همه جانبه دنیای استکبار بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: دفاع مقدس در متن جامعه جاری است و نبرد حق و باطل در قالب‌های مختلف تداوم دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه تداوم دفاع مقدس برکات و سختی‌هایی دارد، گفت: قطعا راه انتخابی آحاد جامعه، مسیری است که حضرت سیدالشهدا (ع) ترسیم کردند چراکه آن حضرت معلم بشریت به خصوص جبهه مقاومت هستند.

یوسفعلی‌زاده در ادامه با اشاره به اغتشاشات پاییز تصریح کرد: دشمن در محاسبات خود در جریان تحرکات پاییز عمق دینی، اعتقادی، همت، غیرت، اراده و دلبستگی آنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی را نادیده گرفت و همین خطای محاسباتی باعث شد در رسیدن به اهداف خود ناکام بماند.

وی یادآور شد: استان خراسان رضوی در ایام شهادت حضرت زهرا (س) میزبان پیکر مطهر ۱۲ شهید گمنام بود که با حضور خود در هزار و ۲۰۰ نقطه زینت‌بخش محفل رهروان راهشان شدند و بیش از یک میلیون نفر در جای‌جای استان به صورت مستقیم توفیق زیارت این شهدای والامقام را پیدا کردند و غبار فتنه را از ساحت جامعه زدودند.

این مسئول تأکید کرد: تشییع شهدای گمنام در ایام شهادت حضرت زهرا (س) در سطح کشور باز هم آبرو، اقتدار و ارزش را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند و لذا نوکری برای شهدا مایه افتخار است.

یوسفعلی‌زاده بیان داشت: ان‌شاءالله امت حزب‌الله ناقوس مرگ دشمنان را به صدا در می‌آورند و گلبانگ تکبیر را که میراث امام خمینی (ره) و شهیدان است بر فراز بام جهان فریاد خواهند زد.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی، نظام مقدس اسلامی و جبهه مقاومت را باید همچون جان دوست بداریم و با شهدا تجدید عهد کنیم.

مدیحه‌سرایی، اجرای سرود و تجلیل از خادمان شهدا از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها