مسئول غرفه انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی مطرح کرد؛

نگاه تشویقی دولت به حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه

اشعاری ضمن تحسین نگاه تشویقی دولت به حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه گفت: انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه امسال به عنوان یک نهاد مردمی حامی اشتغال و کارآفرینی از طرف دولت انتخاب شده است.
کد خبر: ۶۶۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹ - 18May 2024

انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه حامی اشتغال و کارآفرینی است«محسن اشعاری» مسئول غرفه «انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی» در جام رسانه امید در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، درخصوص فعالیت‌های این انجمن اظهار داشت: انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه امسال به عنوان یک نهاد مردمی حامی اشتغال و کارآفرینی از طرف دولت انتخاب شده است.

اشعاری افزود: انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه با حدود ۳۰ سال سابقه، از سال ۱۳۷۵ در عرصه حمایت از اشتغال و کارآفرینی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: در مراسم امروز، مدلی که انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه در این سال‌ها در حمایت از اشتغال و کارآفرینی داشته است، معرفی می‌شود.

مسئول غرفه انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی خاطرنشان کرد: ما در این غرفه سعی می‌کنیم ضمن ترسیم و نمایش این مدل، آمار و ارقام مرتبط با آن را ارائه داده تا رویدادها و اتفاقاتی را که در سطح کشور رخ داده است با هم مرور کرده و به مخاطبان نشان بدهیم.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها