فرماندار قروه:

هدف از ایجاد یادمان شهدا حفظ فرهنگ دفاع مقدس است

«فعله‌گری» گفت: هدف از ایجاد یادمان‌های شهدا حفظ فرهنگ دفاع مقدس و فضایی معنوی در جامعه است و همچنین با وجود این یادمان‌ها از برکت وجود شهدا بهره‌مند خواهیم شد.
کد خبر: ۵۳۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹ - 24July 2022

هدف از ایجاد این یادمان شهدا حفظ روحیه دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «خلیل فعله‌گری» فرماندار قروه امروز (یکشنبه) در کارگروه فرهنگی این شهرستان که با محوریت یادمان شهدا گمنام با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: یادمان شهدا و حفظ یاد و خاطره شهدا وظیفه همه ما به خصوص مسئولینی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنند.

فعله‌گری با اشاره فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهید کمتر از شهادت نیست، افزود: هدف از ایجاد این یادمان‌ها حفظ روحیه دفاع مقدس و فضایی معنوی در جامعه است و همچنین با وجود این یادمان ها از برکت وجود شهدا بهره مند خواهیم شد.

وی با بیان اینکه یادمان شهدا تذکری جدی به مسئولان است، گفت: یاد و خاطره شهدا در زندگی ما بسیار ارزشمند است و یادمان هایی که در کشور ایجاد می شوند روحیه ایثار، شهادت، فداکاری و گذشت را افزایش می دهند.

فرماندار قروه خاطرنشان کرد: باید این یادمان ها در آینده به مکان های فرهنگی و معنوی با ابعاد گسترده تر تبدیل شود.

فعله‌گری به سرود سلام فرمانده اشاره و تاکید کرد: دست اندرکاران سرود سلام فرمانده خدمت بزرگ به نسل‌های کودک و نوجوان کردند و در این سرود روحیه شجاعت، ولایت مداری، تندرستی و غیرت نهفته است و باید برای حفظ این آثار و اهداف آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار