مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان:

ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مطالبه فرهنگی است

سردار «مالکی» ساخت باغ موزه دفاع مقدس را یک مطالبه فرهنگی دانست و گفت: احداث این موزه برای تقویت امنیت ملی، پیشبرد اهداف فرهنگی و معنوی، جهاد تبیین و آشنایی نسل جدید با رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس موثر است.
کد خبر: ۵۱۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸ - 17March 2022

ساخت باغ موزه دفاع مقدس یک مطالبه فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان صبح امروز با «ارسلان ازهاری» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان در راستای پیگیری اعتبارات لازم جهت احداث موزه دفاع مقدس و تکمیل یادمان‌‌های شهدای گمنام استان دیدار کرد.

سردار مالکی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: کردستان شهدای برجسته‌ای در طول هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و تاریخ دفاع مقدس سرشار از رشادت‌هایی است که رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل انجام داده‌اند.

وی افزود: تردیدی نیست حفظ این تاریخ ارزشمند و انتقال آن به نسل جوان از اهمیت بسزایی برخوردار است و در تقویت روحیه انقلابی نیز مؤثر است و باید در همه نسل‌ها ترویج و حفظ شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان تصریح کرد: حمایت‌های مسئولان استانی در ساخت مرکزی فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، ضروری بوده و این موضوع نیازمند هم افزایی، تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی است و اعتبارات کافی است.

سردار مالکی ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را یک مطالبه فرهنگی دانست و گفت: احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برای تقویت امنیت ملی، پیشبرد اهداف فرهنگی و معنوی، جهاد تبیین و آشنایی نسل جدید با رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و فعالیت‌های مردم، شهدا و ایثارگران استان در آن دوران موثر است.

در پایان جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان در خصوص تسریع در احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و تکمیل یادمان‌‌های شهدای گمنام قول پیگیری و مساعدت داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار