معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

استکبار جهانی در برابر اراده پولادین مردم ایران ناکام خواهد بود

امیر «فلاح» با اشاره به تلاش استکبار جهانی جهت ضربه زدن به ایران اسلامی در ۴۴ سال گذشته، گفت: استکبار جهانی همواره در برابر اراده پولادین مردم ایران اسلامی ناکام خواهد بود.
کد خبر: ۶۳۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ - 15November 2023

 استکبار جهانی در برابر اراده پولادین مردم ایران اسلامی ناکام خواهند بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، امیر سرتیپ «عباس فلاح» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره سرلشکر شهید «ولی‌الله فلاحی» و شهدای ارتش که امروز در تالار شهدای نژادفلاح کرج برگزار شد، اظهار داشت: استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به ایران اسلامی برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با راه‌اندازی غائله کردستان، ترکمن‌صحرا و همچنین با تحمیل یک جنگ تحمیلی هشت ساله درصد ضربه زدن به نظام نوپای ایران اسلامی بود که بحمدالله با غیرت و همبستگی مردم و جانفشانی شهدا همواره توطئه دشمنان در شکست اراده و ایمان ملت بزرگ ایران ناکام بوده است.

امیر فلاح با اشاره به قدرت بازدارندگی امروز ایران اسلامی، تصریح کرد: دشمنان در تداوم دشمنی با ملت ایران به سبب قدرت بازدارندگی و اقتدار نظام اسلامی، به جنگ ترکیبی، جنگ نرم رسانه‌ای - تبلیغی، تفرقه‌افکنی و ایجاد آشوب‌های خیابانی روی آورده‌اند که خوشبختانه با حضور به‌موقع و هوشیاری مردم، این فتنه آن‌ها نیز در سال گذشته نقش بر آب شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حوادث منطقه غرب آسیا عنوان کرد: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارد و صهیونیست تمام ناکامی‌ها و شکست‌های خود را به ما نسبت می‌دهد و این از برکت جانفشانی شهدایی است که این اقتدار عظیم را برای ما ممکن ساخته اند.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان ولی‌الله فلاحی، علی صیاد شیرازی، حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای ارتش و سپاه تصریح کرد: راه شهیدان ادامه خواهد داشت و تفنگ آن‌ها هرگز بر زمین نخواهد ماند و دلاورمردان نیرو‌های مسلح ایران تا پای جان از تمامیت ارضی، امنیت ایران اسلامی و حریم مقدس ولایت پاسداری خواهند کرد.

امیر فلاح همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خاطرنشان کرد: به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم در صورت تداوم جنایات‌ها در کشتار مردم بی‌گناه آماده نابودی این رژیم منحوس به اذن ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار