به مناسبت دهه کرامت صورت گرفت؛

آغاز حرکت کاروان ورزشی «جاده ولایت» از مشهد شهدای خوزستان تا مشهد الرضای خراسان

کاروان جاده ولایت به مناسبت دهه کرامت، میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد حضرت امام رضا (ع) مسیر ورود حضرت علی ابن موسی الرضا به کشور از شلمچه شهدا در خرمشهر تا مشهدالرضا را به صورت دوی استقامت پیاده روی می‌کنند.
کد خبر: ۶۶۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰ - 08May 2024

آغاز حرکت کاروان ورزشی «جاده ولایت» از مشهد شهدای خوزستان تا مشهد الرضای خراسانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، کاروان جاده ولایت به مناسبت دهه کرامت، میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد حضرت امام رضا (ع) مسیر ورود حضرت علی ابن موسی الرضا به کشور از شلمچه شهدا در خرمشهر تا مشهدالرضا را به صورت دوی استقامت پیاده روی می‌کنند.

 سرهنگ ستاد «سید حسین فرقانی» فرمانده گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نزاجا در جنوب غرب نیز به همین مناسبت با حضور در جمع این کاروان که مبدا حرکت خود را از مشهد شهدای ایران (شلمچه) آغاز کردند برای این ورزشکاران آرزوی توفیق کرد.

وی کاروان ورزشی جاده ولایت را تا پادگان همراهی و پس از آن با زیارت پرچم بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه توسط کارکنان و خانواده‌های شریف آنان در نماز جماعت ظهر و عصر حضور یافت و به این حرکت ورزشی و معنوی آفرین گفت.

فرمانده گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نزاجا و تعدادی از کارکنان داوطلب با در دست داشتن پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، هیات دونده «جاده ولایت» را تا بخشی از مسیر به صورت پیاده روی و دوی استقامت همراهی و برای آنان در این مسیر ارزشمند طلب سلامتی کردند.

«علیرضا زمانپور» مسئول تربیت بدنی و آمادگی جسمانی قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب نیز با صدور پیامی برای این کاروان ورزشی آرزوی موفقیت کرد و خواستار تداوم این گونه حرکات در فضای ورزشی کشور شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار