در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین: زمین‌گیر شدن جبهه کفر در غزه/ نیروهای مقاومت هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را شکستند

سردار «معروفی» با بیان اینکه نیرو‌های مقاومت جهان اسلام در نبرد غزه، جبهه کفر را زمین‌گیر کردند، گفت: رزمندگان فلسطینی هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در هم شکستند.
کد خبر: ۶۲۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۳ - 04November 2023

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین: نیرو‌های مقاومت جهان اسلام در نبرد غزه، جبهه کفر را زمین‌گیر کردند/ تلفات سنگین دشمن در سرزمین‌های اشغالیسردار «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره تحولات اخیر فلسطین اظهار داشت: قطعاً پیروز نهایی این نبرد، ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین هستند.

سردار معروفی با بیان اینکه طبق سنت الهی، جبهه حق همیشه پیروز و جبهه باطل شکست‌خورده و رفتنی است، افزود: گروه‌های مقاومت و رزمندگان شجاع و توانمند فلسطینی نه‌تنها رژیم صهیونیستی، بلکه آمریکایی‌ها را زمین‎گیر کردند و دشمنان در برابر رزمندگان فلسطینی حرفی برای گفتن ندارند.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها خود را جزو ارتش‌های برتر دنیا می‌دانستند، اما نیرو‌های مقاومت فلسطین، هیمنه پوشالی آن‌ها را در هم شکستند و این نشان از توانمندی بالای جبهه مقاومت دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: این مبارزه فراتر از چیزی است که تصور می‌شود. نیرو‌های مقاومت جهان اسلام در این نبرد، جبهه کفر را زمین‌گیر کردند و شاهد تلفات سنگین دشمن در سرزمین‌های اشغالی هستیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها