فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

رویای از نیل تا فرات با ضربات مهلک جبهه مقاومت از بین رفت

سردار اتانی گفت: رویای از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی با ضربات مهلک جبهه مقاومت از بین رفت و این شکست بزرگ با عملیات غرور آفرین طوفان الأقصی، بزرگ‌ترین شکست اطلاعاتی، امنیتی و نظامی اسرائیل بود.
کد خبر: ۶۲۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶ - 31October 2023

رویای از نیل تا فرات رژیم اسرائیل، با ضربات مهلک جبهه مقاومت از بین رفت

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین‌، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، در یادوراه ۳۲ دانش آموز شهید بخش شال در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال، به دلیل اصلی عملیات طوفان الأقصی اشاره کرد و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت و نوار غزه را یک تهدید جدی برای خود تلقی کرده بود و درصدد تهاجم و تصرف غزه و نابودی تمام زیرساخت‌های دفاعی گروه‌های مقاومت و خلع سلاح آن‌ها از یک طرف و از سوی دیگر کوچ اجباری فلسطینیان از غزه به کشور اردن و مصر بود.

وی گفت: در حقیقت، عملیات طوفان الأقصی یک پاسخ و جنگ ترکیبی از سوی حماس و گروه‌های مقاومت در برابر خلع سلاح غزه و گروه‌های مقاومت، هتک حرمت به مسجد الأقصی و پروژه عادی سازی روابط اعراب با رژیم صهیونیستی بود. امروز حیثیت، هیمنه پوشالی و رویای از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی با ضربات مهلک جبهه مقاومت در سطح منطقه و جهان از بین رفته و این شکست بزرگ با عملیات غرور آفرین طوفان الأقصی در طول تاریخ اسرائیل، بزرگ‌ترین شکست اطلاعاتی، امنیتی و نظامی اسرائیل بود. 

سردار آتانی بیان کرد: در جنگ‌های گذشته، اسرائیل برای جنازه یک سرباز خود، حاضر بود صد‌ها نفر از اسرای فلسطینی را آزاد کند، اما امروز برای جنازه‌های بر زمین مانده و کشته‌ها و مجروح‌های خود هیچ تاوانی ندارد. 

فرمانده ارشد نظامی استان، طوفان الأقصی را باطل السحر افسانه شکست ناپذیری اسرائیل دانست و یادآور شد: امروز فلسطینی‌ها و گروه‌های مقاومت غزه بدون مشارکت هیچ قدرتی از بیرون توانستند ضربه سنگین به نظام امنیتی، اطلاعاتی و ارتش مجهز رژیم غاصب اسرائیل وارد کنند و در حقیقت، عملیات طوفان الأقصی افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را باطل السحر کرد و حماس و گروه‌های مقاومت توانستند به قدرت بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی خدشه عمیقی وارد کنند و باعث تقویت همگرایی و انسجام گروه‌های مقاومت در جهان اسلام و در سطح جهان و منطقه شوند.  

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، در پایان، به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: عملیات ظفرمندانه طوفان الأقصی در حقیقت بزرگ‌ترین پیروزی ملت مظلوم فلسطین از سال ۱۹۴۸ تا به امروز بود و رژیم صهیونیستی چنین جنگی را در سابقه اشغالگری خود تجربه نکرده بود. عملیات بزرگ طوفان الأقصی پاسخ سنگین به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی از قبیل قتل عام دیر یاسین، کفر قاسم و صبرا و شتیلا در سال‌های گذشته و امروز بمباران بیمارستان‌های ملت مظلوم غزه بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار