مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان:

35 برنامه طی دهه کرامت در زنجان برگزار می‌شود

«محمدی» گفت: 35 برنامه طی دهه کرامت در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: ۶۶۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱ - 05May 2024
35 برنامه طی دهه کرامت در زنجان برگزار می‌شود
 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «قاسم محمدی»، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های تدوین شده برای ایام دهه کرامت در استان پرداخت و اظهار داشت: دیدار خامیاران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، عطر افشانی و غبار روبی، برگزاری شب شعر در فرهنگ سرای امام، پخش صلوات خاصه امام رضا از مساجد و محلات، برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در سبزه میدان، آذین بندی و معابر شهر، اجتماع دختران قرآنی، برگزاری چهارشنبه‌های امام رضایی، تکریم خادمان ملت، برپای سفره‌های کرامت برای نیازمندان، مسابقه فرهنگی و ... از جمله برنامه‌های است که در طول ایام دهه کرامت برگزار می‌شود.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع ۳۵ عنوان برنامه در سطح استان در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود، گفت: در روز جمعه (۲۱اردیبهشت ماه) میزبان خادمان حرم حضرت معصومه(س) به همراه پرچم متبرک آن حضرت خواهیم بود که این کاروان به مدت سه روز مهمان زنجانی‌ها هستند که در این راستا دیدار با خانواده زندانیان در استان از برنامه‌های این کاروان است.
وی از حضور خادمان رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» در روز ۲۵ اردیبهشت‌ماه در زنجان خبر داد و افزود: کاروان زیر سایه خورشید به مدت یک هفته در زنجان حضور خواهند داشت که البته شهرستان‌های خرمدره، سلطانیه و طارم هم از این کاروان میزبانی خواهند کرد.
محمدی با بیان اینکه کاروان زیر خورشید با تعدادی از خانواده شهدا در استان دیداری خواهند داشت، افزود: حضور در بیمارستان امام حسین(ع) و حضور در سه شرکت دانش‌بنیان و... از جمله برنامه‌های شاخص کاروان زیر سایه خورشید در زنجان است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه ۸۸۸ چایخانه امام رضا(ع) در سطح کشور ایجاد می‌شود که سهم استان زنجان از این تعداد ۲۱ چایخانه است، گفت: در ایام دهه کرامت احداث یک چایخانه در سبزه میدان و یک چای‌خانه در امام زاده سید ابراهیم کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار