نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

برگزاری کنگره شهدا کسب حیات از آنان است

حجت الاسلام «حاجی صادقی» گفت: برگزاری کنگره و یادمان شهدا فقط تکریم آنان نیست، بیش از آن، کسب حیات از شهداست.
کد خبر: ۶۶۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸ - 04May 2024

عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به برکت شهداست/ برگزاری کنگره شهدا کسب حیات از آنان استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه‌ی یادواره ۴۰۰ شهید روحانی و طلبه استان مازندران که در شهرستان بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری کنگره و یادمان شهدا فقط تکریم آنان نیست، بیش از آن، کسب حیات از شهداست.

وی با بیان اینکه هر عزت و اقتداری در کشورمان وجود دارد به برکت شهداست، افزود: اگر امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی با قدرت بر دشمن می‌خروشد، رزمندگان با قدرت بر سر دشمن می‌کوبند، اگر عزت و اقتدار داریم به برکت این شهداست و درود خداوند بر شهدایی که این راه را برای ما بازکردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: برگزاری کنگره شهدای روحانیت نشان دهنده این است که روحانیت فقط در بیان مدافع دین نیست بلکه برای دین، جان و مال و همه چیز می‌دهد تا دین خدا بماند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه روحانیت در همه‌ی عرصه‌ها آمادگی دارد، اظهار کرد: روحانیون در جبهه‌های جنگ نقش بسزایی داشتند، روحانیت در جبهه خودش رزمنده و رزمند پرور بود و همچنین نقش پشتیبانی و مشروعیت بخشی را داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها