مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون:

نظم نوین جهانی با علمداری انقلاب اسلامی بر محور آموز‌های الهی در حال شکل گیری است

«صحرابان» با بیان اینکه انقلاب اسلامی منادی مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم بوده و اساسا یکی از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: نظم نوین جهانی بر اساس گفتمان الهی در حال شکل گیری است و ایران علمدار این نظم نوین جهانی است. 
کد خبر: ۶۶۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴ - 29April 2024
نظم نوین جهانی با علمداری انقلاب اسلامی بر محور آموز‌های الهی در حال شکل گیری است/ تجمع دانشگاهیان کازرون در حمایت از دانشجویان آزادی خواه غربیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی صحرابان» مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون در تجمع همبستگی با دانشجویان دانشگاه‌های کشور‌های غربی اظهار داشت: انقلاب اسلامی منادی مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم بوده و اساسا یکی از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی است. 
 
وی افزود: نظم نوین جهانی بر اساس گفتمان الهی در حال شکل گیری است و ایران علمدار این نظم نوین جهانی است. 
 
این فعال دانشجویی با اشاره به پیشقراول بودن دانشجویان در جنبش‌های اجتماعی و سیاسی اظهار داشت: دانشجویان انقلابی در سال ۵۸ اولین حرکت را در جهت شکست هیمنه آمریکا شروع کردند در حالیکه تا آن زمان کسی جرات نداشت حتی مرگ بر آمریکا بگوید و امروز اگر جریان بیداری در دانشجویان جهان غرب اتفاق افتاده از ثمره همان مجاهدت‌ها و مبارزاتی است که تا کنون ادامه داشته است. 
 
وی ضمن اشاره به حمایت کشور‌های غربی از رژیم اسرائیل بیان داشت:چهره دیکتاتور غرب به خوبی برای همگان آشکار شده است و خباثت‌ها و ظلم‌ها را در حق بشیریت به حد اعلی رسانده اند. امروز حمایت آشکار از رژیم تروریستی و کودک کش را با ضرب و شتم و بازداشت دانشجویان بوسیله هجوم به دانشگاه با اسلحه و اسب انجام می‌دهند و دانشگاه‌ها را تبدیل به پادگان کرده اند. 
 
مسول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون افزود: مدعیان شعار آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر در خفه کردن صدای آزادگان و مبارزان و معترضان به جنایات رژیم تروریستی اسرائیل تمام تلاششان را به خرج داده اند و مردم خود را با خشونت تمام می‌خواهند سرکوب کنند. 
 
صحرابان ضمن تشریح وضعیت اخیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اسراییل امروز در یک استیصال و سردرگمی اسرائیل عمیقی فرو رفته است نه می‌تواند جنگ را ببرد و نه نمی‌تواند با سازش آبروی از دست رفته اش را احیا کند همچنین این رژیم به حدی دچار جنون شده است که قواعد جنگ را زیرپاگذاشته و با بمباران بیمارستان‌ها و کشتار غیرنظامیان می‌خواهد خود را برنده بازی جلوه دهد. 
 
وی افزود:اگر نبود کمک‌های آشکار جهان غرب و برخی از کشور‌های عربی امروز این رژیم غاصب حیاتش به پایان رسیده بود، چرا که اختلافات داخلی در راس حاکمیت و اعتراضات صهیونیست‌ها این رژیم را پوسیده کرده است و حماس و جهاد اسلامی برای نابودیش کفایت می‌کرد.
 
مسول بسیج دانشجویی در پایان سخنان خود گفت: امروز اگر مردم غزه ایستاده اند و خم به ابرو نیاورده اند، برای این است که سال‌ها در محاصره و فشار‌های امنیتی بوده اند و دیگر صبرشان سرریز شده است. حاضرند کشته شوند، اما آزاد باشند و می‌بینید بر علیه طوفان الاقصی حماس، یک تجمع اعتراضی نداشتند در حالیکه صهیونیست‌ها بر علیه رژیم سفاکشان چندین ماه است تجمعات و تظاهرات بپا کرده اند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار