امام جمعه کاشان:

با متخلفان برابر قانون و بدون مماشات برخورد شود

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اجرای طرح نور، گفت: دستگاه قضا با متخلفان و هتاکان در جامعه به‌طور قاطع برخورد قانونی کند.
کد خبر: ۶۶۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶ - 26April 2024

با متخلفان برابر قانون و بدون مماشات برخورد شودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «سیدسعید حسینی» امام جمعه کاشان اظهار داشت: از نیروی انتظامی به خصوص شخص سردار رادان بابت اجرای طرح نور و عفاف تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: از مسؤولان تقاضا داریم اگر مجموعه‌ای متخلف توسط نیروی انتظامی شناسایی و معرفی شد با متخلفان مماشات نشود و دستگاه قضا با قاطعیت با متخلفان برخورد قانونی کنند تا دیگر به خودشان اجاره هتاکی و برگزاری مراسم مختلط گناه در مجتمع‌های بین‌راهی قم و کاشان ندهند.

امام جمعه کاشان با یادآوری ۱۱ اردیبهشت روز کارگر خاطر نشان کرد: شعار امسال جهش تولید وابسته به دو رکن کارگر و کارآفرین است، ما درگیر جنگ اقتصادی هستیم، وظیفه دولت است با کارشناسی و ارائه پیشنهادهای اقتصادی و فراهم کردن اعتبارهای لازم راه‌های مشارکت مردم را فراهم کند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی ابراز داشت: کاشان 12 زورخانه و یک زورخانه در حال تأسیس دارد، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ورزش زورخانه‌ای مزین به اسماء الهی است و در این ورزش ذکر خدا گفته شده است.

وی درباره روز شوراها هم گفت: در ماده ۷۱ قانون شوراها وظایف شورا مشخص شده است، شناسایی نیازهای آموزشی، بهداشتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و رفاهی و تهیه طرح و پیشنهاد اصلاحی از وظایف شوراهاست.

امام جمعه کاشان با عرض تبریک روز معلم، تاکید کرد: امیدواریم همه مردم قدردان زحمات معلمان باشند، مسؤولیت معلمان در تربیت نسل کودک، نوجوان و جوان ما حائز اهمیت بسیاری است.

حسینی با اشاره به کودتای نقاب که در پایگاه شکاری نوژه همدان رخ داد، عنوان کرد: با هدف بمباران جماران، ۱۲ تیم برای تصرف پایگاه شهید نوژه آماده کردند و از 53 هواپیما ۱۶ هواپیما باید عملیات انجام می‌داد.

وی خاطر نشان کرد: دشمن ادعا کرد پس از تصرف جماران بعد از ۷۲ ساعت اعلام حکومت نظامی می‌کنیم و هرکس کوچکترین مقاومتی داشته باشد به شدت سرکوب می‌شود اما با لطف خداوند متعال این کودتا افشا شد.

امام جمعه کاشان گفت: آن شخص که قرار بود جماران را بمباران کند، تعریف کرد سران کودتا به من ماموریت دادند تا بیت امام راحل را بمب باران کنم و اگر پنج میلیون نفر هم کشته شوند ایرادی ندارد، اما او شخصی بود که کمی از تربیت معنوی برخوردار بود و موحب شد طراحی دشمن را به اطلاع مقام معظم رهبری برساند و این کودتا را افشا کند.

حسینی در پایان سخنان خود با خوش‌آمدگویی به فرماندار جدید کاشان گفت: در دیدار با فرماندار جدید عرض کردم صدرصد از شما حمایت می‌کنیم، همانطور که از فرماندار پیشین شهرستان کاشان حمایت کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار