مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

استقبال عمومی از فضاسازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی/ ۲۰ هزار دانش‌آموز از شهرک مقاومت و ایستادگی بازدید کردند

حقدادیان گفت: بحمدالله عموم مردم که در بوستان کوهسنگی حضور پیدا می‌کنند از فضاسازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی که حال و هوای خاصی به این بوستان بخشیده، استقبال کرده‌اند.
کد خبر: ۶۶۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲ - 07May 2024

استقبال عمومی از فضاسازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی/ ۲۰ هزار دانش‌آموز از شهرک مقاومت و ایستادگی بازدید کردند«محمدرضا حقدادیان» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان رضوی با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در ضلع شرقی بوستان کوهسنگی شهر مشهد واقع شده است، اظهار داشت: با آمدن فصل بهار و سرسبزی این بوستان و حضور گسترده مردم برای بهره‌مندی از این فضا، تصمیم بر آن شد تا فضاسازی محیطی متناسب با دفاع مقدس در دستور کار قرار بگیرد و اجرا شود.

وی افزود: در این فضاسازی از پرچم‌های الوان مزین به نام مبارک ائمه معصومین علیهم‌السلام و تابلو‌هایی با موضوع شهدا و لحظه‌های ناب دفاع مقدس که در آنها به فرمایشات امامین انقلاب اسلامی در خصوص این حماسه پرافتخار اشاره شده، مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی ادامه داد: بحمدالله عموم مردم که در بوستان کوهسنگی حضور پیدا می‌کنند از فضاسازی انجام شده استقبال کرده‌اند.

حقدادیان گفت: با توجه به اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی به صورت کامل به بهره‌برداری نرسیده است برای بهره‌گیری هرچه بیشتر از این بستر، شهرک مقاومت و ایستادگی از سال گذشته در این مرکز راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: این شهرک راوی‌محور است و با فضاسازی که صورت گرفته ضمن معرفی مشاهیر ایران و جهان اسلام، سیر تاریخی ایران از زمان قاجان، پهلوی اول و دوم تا انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت را روایت می‌کند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی بیان داشت: با هماهنگی که مدارس با مدیریت فرهنگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس داشته‌اند دانش‌آموزان مدارس سطح شهر مشهد در قالب اردو‌های یک روزه از شهرک مقاومت و ایستادگی بازدید می‌کنند.

حقدادیان خاطرنشان کرد: در این بازدید ضمن نمایش فیلم‌های دفاع مقدس، راویان با برگزاری کلاس‌هایی ضمن بیان خاطرات دوران دفاع مقدس به تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس متناسب با مخاطب می‌پردازند.

وی گفت: دانش‌آموزان در بازدید از شهرک مقاومت و ایستادگی که در آن برخی از تجهیزات و ادوات نظامی تعبیه شده با عبور از کانال، موانع و دریاچه، فضای مهیجی را تجربه می‌کنند و کمی با شرایط دفاع مقدس از نزدیک آشنا می‌شوند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی ابراز داشت: از ابتدای راه‌اندازی شهرک مقاومت و ایستادگی تاکنون ۲۰ هزار نفر از دانش‌آموزان مشهدی از این شهرک بازدید کرده‌اند. مدارسی که تمایل به بازدید از این شهرک دارند می‌توانند برای هماهنگی با شماره ۳-۳۸۴۴۰۵۰۱ مدیریت فرهنگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار