مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

معارف دفاع مقدس هنرمندانه به نسل جوان جامعه منتقل شود

سرهنک «فلاحی» با تأکید بر اینکه معارف و ارزش‌های دفاع مقدس باید هنرمندانه به نسل جوان جامعه منتقل شود، گفت: وظیفه ما برای ماندگاری فرهنگ دفاع مقدس سنگین است و باید این فرهنگ، آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، پیام و سیره شهدا را حفظ کنیم.
کد خبر: ۶۶۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶ - 07May 2024

معارف دفاع مقدس هنرمندانه به نسل جوان جامعه منتقل شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوبی در نشست پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان زیرکوه، اظهار داشت: سال‌های دفاع مقدس گنجینه‌ای از ارزش‌های متعالی است و قطعا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی دستاورد‌های ارزشمند این سال‌های پر حماسه و ایثار، برای نسل‌های جدید یک ضرورت است.

وی بیان داشت: مردم همیشه به نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب وفادار بودند و امروز حقایق دوران هشت سال دفاع مقدس باید به نسل امروز و فردا منتقل شود و این وظیفه پیشکسوتانی است که در اوج ناامنی و با دست خالی و در مقابل ۳۰ کشور ابرقدرت دنیا ایستادگی کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را مرهون رشادت‌های شهدا، یادگاران دوران دفاع مقدس و اراده فولادی و آهنین ملت ایران دانست و تبیین کرد: وظیفه ما برای ماندگاری فرهنگ دفاع مقدس سنگین است و باید این فرهنگ، آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، پیام و سیره شهدا را حفظ کنیم.

سرهنگ فلاحی با تأکید بر اینکه باید راه شهدا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را قوی و محکم ادامه دهیم، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس، دلاورمردان این آب و خاک و شهدا در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک جمهوری اسلامی به دست دشمن بیفتد.

وی با اشاره به اینکه عظمت و بزرگی دفاع مقدس را در بین کشور‌های محور‌های مقاومت می‌بینیم، افزود: نمونه دیگر این عظمت را در عملیات «وعده صادق» مشاهده کردیم که با وجود همه قدرت دشمنان که البته توخالی هستند، موشک‌های ایران به اهداف خود برخورد کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی اضافه کرد: در این عملیات بزرگ حتی مکان‌های مورد نظر را نیز اعلام کردیم، اما هیچ کاری از دستشان برنیامد و این عظمت و بزرگی دفاع مقدس است.

سرهنگ فلاحی ایثار و مقاومت را دو دستاورد بزرگ دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: باور به داشته‌های داخلی، روحیه مقاومت، استقلال‌طلبی و عزت نفس از محوری‌ترین معارف و ارزش‌های دفاع مقدس است که باید هنرمندانه به جامعه به ویژه نسل جوان منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار