استاندار خراسان رضوی:

عملیات «وعده صادق» تجلی اقتدار نیروهای مسلح بود

نظری گفت: یکی از صحنه‌های جدیدی که در جریان عملیات وعده صادق خلق شد و گواهی بر اقتدار امنیت‌آفرین، عظمت و قدرت نیروهای مسلح بود، مقابله با رژیم جعلی اسرائیل است.
کد خبر: ۶۶۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱ - 17April 2024

عملیات «وعده صادق» تجلی اقتدار نیروهای مسلح بودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در مراسم بزرگداشت روز ارتش که امروز در بلوار نماز مشهد برگزار شد، اظهار داشت: باتوجه به اینکه این روز یادمان امام خمینی (ره) است، بنابراین انسان باید به محضر ایشان با آن نگاه بلند، درایت و بصیرت سر تعظیم فرود آورد، به ویژه در ارتباط با امروز که افراد زیادی تمرکز کرده بودند ارتش منحل شود.

وی با بیان اینکه اقتدار نیرو‌های مسلح در میدان، باورها، عمل و نماد‌ها همه معین است، ادامه داد: دشمن تردیدی در این موضوع ندارد و همه مطلع هستند، ما امروز به اقتدار نیرو‌های مسلح در نظام اسلامی، مردمی بودن نیرو‌های مسلح و اهداف و نگاه‌های معنوی در نیرو‌های مسلح مفتخر هستیم که همین معنویت و اهداف عالیه و بلند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را از سایر نیرو‌های مسلح جهان متمایز کرده است.

این مقام مسئول افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی گروه‌های وابسته به دنیای استکبار اعم از چپ و راست همه فریاد انحلال ارتش را سر می‌دادند و عده‌ای نیز غافل بودند و همراهی می‌کردند، اما در بین همه این هیاهو‌ها امام راحل با نگاه بلند فرمودند ارتش باید بماند و به ارتش دستور دادند که به میدان بیایید، رژه برود و نمایش قدرت دهد.

استاندار خراسان رضوی گفت: اولین رژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، توسط ارتش و نیروی زمینی صورت گرفت و روز ارتش و نیروی زمینی در تاریخ ثبت شد.

نظری در ادامه سخنان خود با اشاره به عملیات وعده صادق، تاکید کرد: رژیم جعلی اسرائیل بسیار آسیب‌پذیر است، عقبه مردمی، سرزمین وسیع، اقتصاد، تاریخ و فرهنگ غنی ندارد، بنابراین به معنای حقیقی خود جعلی و ساختگی است. قدرت نظامی این رژیم همیشه در ظاهر بوده، اما با عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق فرو ریخت.

وی بیان داشت: اگر اتکای صهیونیست‌ها به پشتیبانی آمریکا نباشد، فرو می‌ریزند. آن‌ها می‌دادند، ما هم می‌دانیم و نیرو‌های مسلح ما نیز اطلاع و آمادگی دارند که اگر از روی بی‌عقلی و شرارت دست به اقدامی بزنند حتما پاسخ‌های سختی را دریافت خواهند کرد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: با وجود نیرو‌های مسلح مقتدر احساس امنیت و آرامش داریم. یکی از صحنه‌های جدیدی که خلق شد و گواهی بر این اقتدار، عظمت و قدرت بود، مقابله با رژیم جعلی اسرائیل است، البته این مقابله نبود، بلکه تنبیه کوچکی به سبب شرارت این رژیم بود. همه جهان، دشمنان، معاندین و دنیای استکبار دیدند که اگر نظام مقدس اسلامی اراده کند این قدرت با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب تعیین‌کننده خواهد بود.

نظری با اشاره به اینکه امروز رژیم جعلی اسرائیل با دو چالش جدی مواجه است، گفت: اول در مواجهه با حماس و مردم غزه است که نمی‌داند چه کند و در این باتلاق گرفتار شده است. غلط دیگری که کرد در مقابل قدرت نظام اسلامی بوده که در باتلاق دیگری فرو رفته است و نمی‌داند چه کند. البته از قوت و قدرت این کشور و نظام مطلع هستند و ما نیز با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهان و نیرو‌های مسلح این سرزمین تکرار می‌کنیم که اگر بخواهند شرارتی انجام دهند، برخورد شدیدتر، دقیق‌تر و مخرب‌تری از جانب جمهوری اسلامی دریافت خواهند کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در خراسان رضوی نیز به برکت وجود همه دستگاه‌های امنیتی فعال و پرتلاش، از مرز تا شهر‌ها امنیت بسیار خوبی حاکم است. در تلاش هستیم اگر مشکلاتی در حوزه‌های امنیتی وجود دارد و یا در بخش‌های اقتصادی و زیرساختی با چالش‌هایی مواجه هستیم آن‌ها را کاهش دهیم.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: در فضای اتحاد و انسجام اهداف محقق خواهد شد که این انسجام به برکت وجود امام رضا (ع) در استان وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها