امام جمعه تایباد:

ایران با عملیات «وعده صادق»، اسرائیل را تنبیه و تحقیر کرد

حجت‌الاسلام‌ ملکی ابرده گفت: ایران با عملیات «وعده صادق»، اسرائیل را تنبیه و تحقیر کرد و علاوه بر این؛ نشان داد که معادلات منطقه می‌تواند متفاوت از اندیشه‌های تحمیلی جهان‌خواران است.
کد خبر: ۶۶۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳ - 19April 2024

ایران با عملیات «وعده صادق»، اسرائیل را تنبیه و تحقیر کرد/ لزوم توجه به سیره شهیدان صیادشیرازی و سلیمانی در برخورد با زیردستانبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «حسین ملکی ابرده» امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان تایباد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه تایباد ضمن توصیه به تقوای الهی به نمازگزاران؛ طی سخنانی اظهار داشت: دین‌دارای مولفه ارزشمندی است که به انسان عزت نفس دست می‌دهد. این حالت موجب می‌شود تا شخص دنیازده نباشد، خیانت نکند و معنویت را از یاد نبرد بر همین اساس؛ چنین شخصی، منافع جمعی را به منافع شخصی ترجیح می‌دهد و در این اندیشه خواهد بود که خدمت به خلق و یاری مردم بهترین عملکرد انسان متدین است.

وی در تکمیل صحبت‌های خود تصریح کرد: خواهران عزیز، عزت نفس داشته باشید، عفت و حجاب سنگری است که مانع نفوذ فرهنگ منحط غرب به جامعه ماست.

امام جمعه تایباد در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به اقتدار نیرو‌های مسلح کشور گفت: ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیجیان؛ مایه اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی هستند. فرماندهان ما باید با روحیه و منش سپهبدان شهید «علی صیادشیرازی» و «قاسم سلیمانی» در برخورد با زیردستان نگاهی معنوی و اخلاقی داشته باشند. این رویه موجب می‌شود تا نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، خدمتگزارانی عاشق باشند.

وی در ادامه با اشاره به وقوع عملیات «وعده صادق» از سوی سازمان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اراضی اشغالی فلسطین، در روز‌های اخیر افزود: ایران، اسرائیل را تنبیه و تحقیر کرد و علاوه بر این؛ نشان داد که معادلات منطقه می‌تواند متفاوت از اندیشه‌های تحمیلی جهان‌خواران است. عملیات «وعده صادق» طبق قوانین بین‌المللی حق قاطع کشور ما است. این عملیاتی هوشمندانه و کارآمد، که امروز سرفصل اخبار تمام خبرگزاری‌های دنیا است، تحسین تمام کارشناسان نظامی را برانگیخت.

حجت‌الاسلام‌ ملکی ابرده در پایان خطبه‌های نمازجمعه تایباد با اشاره به وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشور، خطاب به دولت یادآور شد: دولتمردان کار کنند و پیگیر باشند که وضعیت اقتصادی و بازار کنترل شود. امیدواریم که انسجام اقتصادی و فرهنگی را سامان دهید تا کشور پیشرفت کند. این وعده‌های دولت است و دولتمردان در پیگیری آن بایستی کوشا باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار