فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا:

افزایش قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی از دستاوردهای عملیات «وعده صادق» است

امیر آذریان گفت: عملیات بزرگ و قدرتمند وعده صادق که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی انجام دادند، بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود و این عملیات موازنه قدرت نظامی را در منطقه به ویژه غرب آسیا تثبیت کرد.
کد خبر: ۶۶۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷ - 17April 2024

افزایش قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی از دستاوردهای عملیات «وعده صادق» استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ ستاد «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مراسم رژه نیروهای مسلح به امروز به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در بلوار نماز مشهد برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با 29 فروردین، ارتش جمهوری اسلامی ایران متولد شد؛ ارتشی که در انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی از امام خمینی (ره) به یادگار باقی مانده است.

وی افزود: ارتش قبل از انقلاب فرزندانش مومن، متعهد و در کنار مردم بودند و انقلاب را به پیروزی رساندند و در تثبیت آن نقش بسیار مهمی داشتند و زمانی که شعار انحلال ارتش را سرمی‌دادند، امام خمینی (ره) با بصیرت و آگاهی کامل فرمان روز ارتش را صادر کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش ادامه داد: وحدت بین ارتش و سپاه از دوران دفاع مقدس تجلی پیدا کرد که شهید صیاد شیرازی در آن نقش بسیار مهمی داشتند. بعد از دوران دفاع مقدس نیز از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن دفاع کردند و به دنبال خودکفایی و خوداتکایی بودند که برای این منظور اقدام به ساخت انواع تجهیزات در نیرو‌های سه‌گانه و بعد چهارگانه ارتش کردند که قسمتی از قدرت این خودکفایی را در عملیات بزرگ نیرو‌های مسلح شاهد بودیم.

امیر آذریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات وعده صادق در حمله به اسرائیل تصریح کرد: با حماسه و قدرت‌نمایی بزرگ نیرو‌های مسلح کشورمان ضربه بسیار سنگینی به رژیم صهیونیستی کودک‌کش زد و این حماسه را باید به مردم و نیرو‌های مسلح، مقتدر، شجاع و آماده تبریک گفت.

وی گفت: این عملیات بزرگ که توسط نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی اجرا شد، بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود و پاسخ بسیار سخت و سنگینی برای صهیونیست‌ها بود چراکه در تفکرشان هم نمی‌گنجید که وعده تنبیه متجاوز محقق شود.

فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق گفت: عملیات وعده صادق موازنه قدرت نظامی را در منطقه به ویژه غرب آسیا تثبیت کرد، و این مهم نشان از  قدرت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دارد.

امیر آذریان خاطرنشان کرد: امروز نیرو‌های مسلح همچنان که بالاترین مقامات نظام جمهوری اسلامی فرمودند برای انجام ماموریت آماده هستند. یگان‌های نیروی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح و در کنار مرزبانان شمال شرق از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند و آماده پاسخ به هرگونه تهدیدی هستند.

وی بیان داشت: انسداد مرز که مسئله اصلی در شمال شرق و خراسان رضوی بود، توسط ارتش جمهوری اسلامی در حال اجرا است. معاونت مهندسی نیروی زمینی ارتش با تمام توان در شمال شرق مستقر است و این ماموریت را تا حصول نتیجه دنبال می‌‌کند.

فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق در پایان تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی در کنار مردم و برای مردم است و با تثبیت اقتدار نظام مقدس اسلامی راه امام خمینی (ره) و شهدا را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها