سردار کارگر مطرح کرد؛

توسل به شهدا رمز موفقیت در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: به واسطه توسل به شهیدان، بحمدالله بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اجرای ماموریت‌های محوله موفق بوده و توفیقات بیشتر نیازمند جهاد مستمر در این عرصه است.
کد خبر: ۶۶۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰ - 17April 2024

توسل به شهدا رمز موفقیت در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آئین اختتامیه هشتمین دوره بصیرت معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران‌‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خانواده‌های آن‌ها که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: حضور در مشهد و زیارت حضرت رضا علیه‌السلام باید ما را به اخلاق اهل‌بیت علیهم‌السلام که سرلوحه آن جهاد فی‌سبیل‌الله است متخلق کند، چرا که ائمه اطهار را به جهاد می‌شناسیم.

وی تأکید کرد: نظام سلطه در جنگ شناختی، فکر و اندیشه جامعه را هدف قرار داده است؛ بر همین اساس باید مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خانواده‌های آن‌ها اطلاعات و آگاهی خود را در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی و عملکرد نظام مقدس اسلامی ارتقا دهند تا با روشنگری در عرصه جهاد تبیین دشمن را در جنگ شناختی شکست دهیم.

نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید صد برابر شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه ترویج فرهنگ دفاع مقدس را ضروری دانست و با بیان اینکه، رهبر معظم انقلاب اسلامی بر صد برابر شدن فعالیت‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس از نظر کمی و کیفی تاکید دارند، گفت: در این زمینه حمایت بیش از پیش همسران از معاونین و مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بخشی از این مهم را محقق می‌کند.

سردار کارگر افزود: زن و شوهر در گام اول باید از هم بگذرند و در گام بعد باید از فرزندان، والدین و خانواده خود بگذرند، چراکه گذشت، تعالی روحی و معنوی آن‌ها را به دنبال دارد.

وی گفت: اسلام دین نظم است و مولای متقیان حضرت علی علیه‌السلام همواره توصیه به نظم داشتند؛ بر همین اساس نظم مهمترین رکن در اجرای ماموریت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به شمار می‌رود که باید به آن توجه ویژه داشت.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: موفق‌ترین افراد عالم، منظم‌ترین آن‌ها هستند؛ برای نمونه می‌توان به سیره امامین انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی اشاره کرد.

عقلانیت بر دفاع مقدس حاکم بود

سردار کارگر تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر این حقیقت تأکید دارند که عقلانیت بر دفاع مقدس حاکم بود؛ بر همین اساس در ممیزی کتاب‌های دفاع مقدس باید نسبت به تحریف این حماسه پرافتخار دقت داشت.

وی با تأکید بر رعایت بیت‌المال در احداث مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس و اهتمام نسبت به نگهداری آن‌ها، خاطرنشان کرد: در احداث یادمان‌های شهدای گمنام باید با حفظ شأن شهیدان، از صرف هزینه‌های سنگین پرهیز شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یادآور شد: به واسطه توسل به شهیدان، بحمدالله بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اجرای ماموریت‌های محوله موفق بوده است که توفیقات بیشتر نیازمند جهاد مستمر در این عرصه است.

در پایان این مراسم از همسران معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار