سردار کارگر خطاب به صهیونیست‌ها:

دست از پا خطا کنید، جور دیگری پاسخ داده خواهد شد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: توانمندی جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی، پیام عملیات وعده صادق برای ملت ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۶۶۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲ - 16April 2024

سردار کارگر خطاب به صهیونیست‌ها: دست از پا خطا کنید، جور دیگری پاسخ داده خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همایش معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: صهیونیست‌ها از اجرای عملیات وعده صادق مطلع شده بودند، اما با این وجود نتوانستند مانع انجام این عملیات شوند و این نشان‌دهنده قدرت دفاعی بالای جمهوری اسلامی است. 

سردار کارگر افزود: اگر اسرائیلی‌ها بعد از این عملیات دست از پا خطا کنند، نظام مقدس اسلامی جور دیگری به آن پاسخ خواهد داد. همه عالم می‌داند که اسرائیل رژیمی جنایتکار و کودک‌کش است، اما مجامع بین‌المللی در مقابل این جنایات سکوت کردند. متاسفانه برخی از کشور‌های منطقه هم که مدعی اسلام هستند به دلیل خدانشناسی و وابستگی، جرات اعتراض به رژیم صهیونیستی را ندارند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: آمریکایی‌ها همچون رژیم صهیونیستی در افغانستان، عراق و یمن دست به جنایات زیادی زدند.

قمار سیاسی و ریسک احمقانه اسرائیل

سردار کارگر ضمن تبیین دستاورد‌های عملیات وعده صادق، بیان داشت: این عملیات پیامی را برای مردم ایران اسلامی و دستاورد‌هایی را در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی به همراه داشت. امروز بحمدالله نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی از اقتدار و قدرت بالایی برخوردار است. توانمندی جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی، پیام عملیات وعده صادق برای ملت ایران اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس با هدف قرار دادن کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق به‌دنبال تحقیر جمهوری اسلامی بود. این رژیم قمار سیاسی و ریسک احمقانه‌ای کرد و در مقابل جمهوری اسلامی با اجرای عملیات وعده صادق پاسخ قاطعانه و کوبنده‌ای داد.

ارتقای سطح آگاهی، رمز پیروزی در جنگ شناختی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز آمریکا در اذهان عمومی مردم جهان جایگاهی ندارد و این بسیار مهم و ارزشمند است.

سردار کارگر در پایان یادآور شد: امروز جنگ فقط در مرز‌ها نیست، بلکه دشمن مغزها و افکار ملت‌ها را نیز هدف قرار داده و برای رسیدن به اهداف خود، جنگ شناختی را به‌عنوان عرصه‌ای از جنگ ترکیبی در پیش گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار