حضور «دوچرخه سوار و سایکل توریست» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران+ فیلم و تصاویر

«نیکنام» با اشاره به حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران گفت: اینجا شبیه منطقه جنگی است و دوست داشتم پسرم با این تجهیزات نظامی و فضای دفاع مقدسی آشنا شود.
کد خبر: ۶۶۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶ - 15April 2024

«محمود نیکنام» دوچرخه سوار و سایکل توریست به همراه پسر شش ساله‌اش «آرش» با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ضمن ادای احترام به یادمان هشت شهید گمنام این مکان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران، با بیان اینکه با پسرم «آرش» دور دنیا را سفر می‌کنیم، اظهار داشت: امسال دومین سال است که سفرمان را از تهران شروع کردیم و به مشهد و افغانستان و پاکستان و هند سفر می‌کنیم و در صورتی که هزینه‌ها کفاف بدهد به نپال هم خواهیم رفت.

وی افزود: سال گذشته با پسر پنج ساله‌ام از تهران به ترکیه و عراق سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر را رکاب زدیم و ۳۵ روز در سفر بودیم.

نیکنام با اشاره به اینکه آرش اراده خاصی برای سفر دارد، ادامه داد: استعدادش را زمانی کشف کردم که چهار ساله بود و ۲۵ کیلومتر را با دوچرخه رکاب زد و تصمیم گرفتم با او به دور دنیا سفر کنم.

این دوچرخه سوار با اشاره به حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران گفت: اینجا شبیه منطقه جنگی است و دوست داشتم پسرم با این تجهیزات نظامی و فضای دفاع مقدسی آشنا شود.

وی هدف از سفر را صلح و دوستی، سلامتی و جهان بدون مرز اعلام کرد و گفت: به جوانان توصیه می‌کنم برای سلامتی خود ورزش کنند و تا جوان هستند از استعداشان استفاده کنند و به سفر بروند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار