در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران آمده است؛

پاسخ کوبنده و غرورآفرین سپاه پاسداران قلب مسلمانان و آزادیخواهان جهان را شاد کرد

اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران در پی پاسخ کوبنده و مقتدر ایران اسلامی به رژیم صهیونیستی و خبیث اسرائیل بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲ - 14April 2024

پاسخ کوبنده و غرورآفرین سپاه پاسداران قلب مسلمانان و آزادیخواهان جهان را شاد کردبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران در پی پاسخ کوبنده و مقتدر ایران اسلامی به رژیم صهیونیستی و خبیث اسرائیل بیانیه‌ای صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ» (بخشی از دعای افتتاح)

ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است.

به فضل خداوند متعال و عنایات خاصه حضرت، ولیعصر (عج) و در عصر رهبری و زعامت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای فرمانده کل قوا، با دست توانمند فرزندان و سربازان انقلاب اسلامی ایران عزیز، شب گذشته پاسخ کوبنده و غرورآفرین سپاه پاسداران مقتدر و ارتش با صلابت ایران اسلامی، قلب مسلمانان و آزادیخواهان در سراسر جهان را شاد و دنیای استکبار را در سیاهی و تحیر فرو برد.

بی‌شک این پاسخ کوبنده که وعده آن را امام خامنه‌ای عزیز در روز‌های قبل، به همه دنیا اعلام کرد نشان از اقتدار، پیشرفت و دست برتر سامانه‌های موشکی و هوافضای جمهوری اسلامی ایران است که نتیجه سال‌ها مجاهدت و تلاش بی‌وقفه سربازان و فرماندهان بزرگ این سرزمین است که در سال‌های متمادی سختِ تحریمی به آن دست پیدا کرده ایم. این اقتدار را مدیون رشادت‌ها و خون‌های بر زمین ریخته مردانی هستیم که نام آشنای آن‌ها این روز‌ها قلب‌های ما را به سمت ایمان حقیقی و الهی هدایت می‌کند.

سازمان تبلیغات اسلامی مازندران و مجامع مردمی وابسته به همراه مردم غیور و ولایتمدار دیار علویان ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت از جمله سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، شهید «احمد متوسلیان»، پدر موشکی ایران شهید «تهرانی مقدم» و همه شهدای مقاومت، حمایت قاطع خود را از پاسخ شایسته‌ی ایران اسلامی به اسرائیل غاصب و جنایتکار اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار