فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

اقتدار پلیس ره‌آورد اعتقاد به باورهای دینی/ مشارکت مردم زمینه‌ساز امنیت پایدار است

سردار تقوی گفت: اقتدار پلیس ریشه در اخلاق، باور‌های دینی و ولایتمداری فراجا دارد و این مهم وجه تمایز پلیس ایران اسلامی با پلیس دیگر کشور‌ها است.
کد خبر: ۶۶۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ - 09April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در حاشیه بازدید از کشفیات و دستاورد‌های یگان امداد شهرستان نیشابور اظهار داشت: پلیس رکن اصلی تامین نظم و امنیت و امنیت زیرساخت توسعه کشور است؛ بر همین اساس برهمگان مشخص است که امروز مجاهدان فی سبیل الله در فراجا بهای تامین امنیت را با نثار جان خود می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم، خط قرمز پلیس و برخورد با عاملان نامنی در چهارچوب قانون، قاطعانه است ضمن این که امنیت تولید و محصول اجتماعی است و قطعا مشارکت مردم زمینه‌ساز امنیت پایدار خواهد شد.

اقتدار پلیس ره‌آورد اعتقاد به باورهای دینی/ مشارکت مردم زمینه‌ساز امنیت پایدار است

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان داشت: بالاترین افتخار، خدمت به مردم و اعتماد مردم مهم‌ترین پشتوانه برای اقتدار پلیس است و امروز کارکنان انتظامی نشان داده‌اند که در تمامی مقاطع و هرکجا که نیاز به حضور پلیس بوده آماده جانفشانی و ایثار برای نظام، امنیت و آرامش مردم هستند.

سردار تقوی تاکید کرد: اقتدار پلیس ریشه در اخلاق، باور‌های دینی و ولایتمداری فراجا دارد و این مهم وجه تمایز پلیس ایران اسلامی با پلیس دیگر کشور‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها