در پیامی به مناسبت روز قدس؛

حماسه اقتدار روز قدس در سایه وحدت و امنیت

سردار تقوی در پیامی روز قدس را برآمده از امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبران دانست.
کد خبر: ۶۵۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ - 04April 2024

حماسه اقتدار روز قدس در سایه وحدت و امنیتبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پیامی بر حماسه‌سازی اقتدار در روز قدس و حضور یکپارچه و وحدت‌بخش جهان اسلام در دفاع از آرمان‌های فلسطین تاکید کرد.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع از آرمان فلسطین و قیام آزادیخواهانه ملت مسلمان و مقاوم این کشور یک نقشه راه برای همه مسلمانان جهان است که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) بنا نهاده شده تا وحدت و یکپارچگی را در راه جهاد و مقابله با ظلم و ستم جاوادانه سازد.

روز قدس روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبران است، این روز مقدس یادآور حماسه ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است.

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان از آن جهت حائز اهمیت است که نور امید در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل شد تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

در حماسه اقتدار روز قدس، کارکنان فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز به عنوان خادمان حریم نور و معرفت در مشهدالرضا با اجرای طرح‌های ویژه انتظامی و ترافیکی نظم و امنیت این راهپیمایی با شکوه را برقرار ساخته و همراه خانواده‌های ولایی و انقلابی خود فریاد انزجار خود از اسرائیل صهیونیست، آمریکای جنایتکار و حامیان آن‌ها را اعلام داشته و بر جهاد مقدس در راه دفاع از فلسطین تاکید خواهند کرد.

اینجانب در پایان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، از عموم مردم شریف، مومن و روزه‌دار استان دعوت می‌کنم با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن لبیک به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشان و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها