بیانیه انجمن راویان فتح رضوی به مناسبت روز قدس؛

راهپیمایی روز جهانی قدس پژواک فریاد آزادیخواهان در برائت از رژیم صهیونیستی است

انجمن راویان فتح رضوی با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت روز قدس و جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران ایرانی در سوریه، مسئله فلسطین را حقیقتی غیرقابل انکار دانست.
کد خبر: ۶۵۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸ - 04April 2024

راهپیمایی روز جهانی قدس پژواک فریاد آزادیخواهان در برائت از رژیم صهیونیستی استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، به مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و نامگذاری این روز توسط امام خمینی (ره) به نام روز جهانی قدس، انجمن راویان فتح رضوی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

القدس لنا

بیت‌القدس نخستین قبله مسلمانان بوده و هست و هیچ ارتشی نمی‌تواند این حقیقت مسلم را نادیده انگارد.

راویان عضو انجمن راویان فتح استان خراسان رضوی در روز جهانی قدس، همگام با مرد و زن، پیر و جوان و در یک کلام همگام با امت حزب‌الله به خیابان‌ها می‌آیند تا خیانت اعراب، جنایت استکبار، تزویر نظام سلطه و شکست حتمی رژیم غاصب اسرائیل را فریاد بزنند.

روز قدس امسال بخاطر اینکه پاسخ صریح و سدیدی به حمله‌ی اخیر رژیم صهیونسیتی - که مغایر با منشور و مقررات بین المللی می‌باشد – بی‌شک شکوه بیشتر و بازتاب چشمگیرتری خواهد داشت، ان‌شاءالله. 

انجمن راویان فتح استان خراسان رضوی ضمن محکوم کردن مجدد حملات رژیم کودک‌کش به مردم بی‌دفاع مظلوم غزه و تبریک و تسلیت شهادت سرداران و دیگر مستشاران نظامی در کنسولگری ایران در دمشق، از مردم همیشه در صحنه نیز جهت شرکت در راهپیمائی دعوت می‌نمائید. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها