مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

۱۲ فروردین روز بسیار مهمی در مردم سالاری دینی است

سرهنگ «رشیدی» ۱۲ فروردین را روز بسیار مهمی در مردم سالاری دینی دانست و گفت: این روز به عنوان یک فرهنگ و جریان است.
کد خبر: ۶۵۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴ - 31March 2024

۱۲ فروردین روز بسیار مهمی در مردم سالاری دینی استسرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس‌  در لرستان، ضمن گرامیداشت لیالی قدر و تبریک فرا رسیدن ۱۲ فروردین، سالروز جمهوری اسلامی، اظهار داشت: ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی به عنوان یکی از افتخارات مهم نظام اسلامی و نشان دهنده آزادی و دمکراسی واقعی در انتخابات‌های ایران است.

وی با اشاره به سخن تاریخی امام خمینی (ره) در مورد انتخابات که فرمودند: «میزان رای ملت است»، گفت: جمهوریت، اسلامیت و ایران سه پایه اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند که در کنار هم باعث پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جوامع بین المللی شده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان افزود: انتخابات ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ نشان دهنده اهمیت رای و نظر مردم در اداره کشور است.

رشیدی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را نشان دهنده علاقمندی آن‌ها به نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: پس از انتخابات ۱۲ فروردین پیام‌های تبریک سران بسیاری از کشور‌ها به کشور ما ارسال شد و این به معنی به رسمیت شناختن جمهوری اسلامی ایران است.

وی ۱۲ فروردین را روز بسیار مهمی در مردم سالاری دینی دانست و خاطر نشان کرد: این روز به عنوان یک فرهنگ و جریان است.

وی به انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: با وجود تبلیغات منفی دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، انتخابات با حضور پر شور مردم برگزار شد و ملت ما یکبار دیگر پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها