جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج استان لرستان:

نقش بسیج در به روزرسانی و پیش روندگی انقلاب

حاتمی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های انقلاب این است که به نهالستان بسیج متصل است، گفت:  بسیج نهالستان انقلاب را به روز رسانی می‌کند، در واقع پیش روندگی انقلاب به بسیج و سپاه محول شده است.
کد خبر: ۶۵۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲ - 17March 2024

نقش بسیج در به روزرسانی و پیش روندگی انقلاببه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، سرهنگ «فریبرز حاتمی» جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج استان لرستان امروز در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان لرستان که در سالن شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه بر اساس بیانیه گام دوم به بسیج ماموریتی داده شد، اظهار داشت: ماموریت اصلی بسیج کمک به تحقق دولت اسلامی است و در این زمینه کارهای مهمی انجام شده است.

سرهنگ حاتمی با بیان اینکه بسیج یک موجود زنده است که تولد، رشد و نمو دارد، گفت: هر عضو بسیجی در مجموعه بسیج می‌تواند هم بر مجموعه متاثر باشد و هم تاثیر گذار، در واقع بسیج این  قابلیت را دارد که هم تاثیر گذار و هم تاثیر پذیر باشد.

جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج استان لرستان با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های انقلاب این است که به نهالستان بسیج متصل است، بیان کرد: بسیج نهالستان انقلاب را به روز رسانی می‌کند، در واقع پیش روندگی انقلاب به بسیج و سپاه محول شده است.

وی با اشاره به اقدامات چهارگانه بسیج در تحقق دولت اسلامی، گفت: شناسایی مسائل و مشکلات، ارائه راهکاری علمی مناسب در جهت حل مشکلات، جریان سازی و گفتمان سازی و در آخر مطالبه گری چهار اقدام مهم بسیج است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار