معاون استاندار لرستان:

راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی دانشگاه‌ها است

یاوری با بیان اینکه بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی دانشگاه‌ها راهیان نور است، گفت: شهدا برای استقلال و شرف جان خود را فدا کردند و اگر قرار است این مسیر نورانی امتداد پیدا کند، باید یاد و خاطره شهدا حفظ شود.
کد خبر: ۶۵۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ - 11March 2024

راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی دانشگاه‌ها استبه گزارش دفاع‌پرس  از لرستان «احسان یاوری» معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان امروز (دوشنبه) در آئین تجلیل از خادمان راهیان نور و اختتامیه جشنواره سروهای سربلند لرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: شهدا برای استقلال و شرف جان خود را فدا کردند و اگر قرار است این مسیر نورانی امتداد پیدا کند، باید یاد و خاطره شهدا حفظ شود.

وی با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در یادمان‌های راهیان نور و بیانات معظم له در فضیلت نگهداشت یاد شهدا، گفت: این امر نشان‌دهنده اهمیت و ارزش این حرکت بابرکت و پر معناست و خدمت به شهدا افتخار است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان، بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی بعد از اربعین را عملیات راهیان نور دانست و افزود: دانشگاه یکی از محیط‌های مناسب برای ترویج فرهنگ دینی و استفاده از ظرفیت‌های دفاع مقدس برای اردوی راهیان نور است و به‌گونه‌ای که بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی بین دانشجویان و دانشگاه‌ها راهیان نور است.

یاوری با بیان اینکه بی‌شک زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا یکی از وظایف همه آحاد ملت است، افزود: راهیان نور می‌تواند این بستر را در جامعه فراهم سازد.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر ترویج فرهنگ شهادت و برگزاری اردوهای راهیان نور در راستای احیای فرهنگ شهادت‌طلبی در میان اقشار جامعه، گفت: حضور و خدمت در سرزمین‌های نور نسل شهادت‌طلب تربیت خواهد کرد و خدمت در این مسیر می‌تواند ظهور را زمینه‌سازی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار