مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان شمالی:

سه اثر رسانه‌های خراسان شمالی در جشنواره ملی جهادگران حائز مقام ملی شدند

مداحی گفت: در چهارمین جشنواره ملی جهادگران، در بخش هنری قسمت گزارش تلویزیونی «ملیحه کیوانپور» خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مقام اول، در بخش انیمیشن و موشن‌گرافی «وحید حنید» حائز شایسته تقدیر و در بخش هنری سرود «ناصر اکرمی» نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.
کد خبر: ۶۶۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳ - 15May 2024

در چهارمین جشنواره ملی جهادگران، ۳ اثر ارسالی رسانه‌های خراسان شمالی حائز مقام ملی شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سه اثر ارسالی رسانه‌های خراسان شمالی در چهارمین جشنواره ملی جهادگران حائز مقام ملی شدند. سرهنگ پاسدار «مجتبی مداحی» مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان شمالی، اظهار داشت: از هشت اثر منتخب خراسان شمالی در این جشنواره سه اثر حائز رتبه‌های برتر کشوری شد.

وی با اشاره به اینکه از خراسان شمالی در رشته‌های نویسندگی، گزارش خبری، عکس، مقاله، نماهنگ، مستند و موشن‌گرافی آثاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افزود: در بخش هنری قسمت گزارش تلویزیونی «ملیحه کیوانپور» خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مقام اول، در بخش انیمیشن و موشن‌گرافی «وحید حنید» حائز شایسته تقدیر و در بخش هنری سرود «ناصر اکرمی» نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

سرهنگ مداحی گفت: بیش از سه هزار نفر به این جشنواره راه یافتند که از این میان ۷۲ نفر در رشته‌های هنری، ادبی و تخصصی حائز رتبه‌های اول تا سوم و شایسته تقدیر شدند که سه نفر از خراسان شمالی هستند. هنرمندان با تولید و به نمایش گذاشتن خدمات بسیجیان، جهادگران و گروه‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی باعث امید آفرینی بین مردم و حمایت آنان از نیازمندان می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار