بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

راهیان نور یک راهبرد حقیقی برای انتقال تاریخ فرهنگی برای نسل‌های آینده است

راهیان نور راهبردی حقیقی است که با تبیین، تقویت وترویج آن می‌توان به انتقال تاریخ فرهنگی «جهاد ومقاومت» به نسل‌های آینده و سایر ملت‌های آزادی خواه جهان نائل شد.
کد خبر: ۶۵۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ - 09March 2024

راهیان نور یک راهبرد حقیقی برای انتقال تاریخ فرهنگی برای نسل‌های آینده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت ۲۰ اسفند روز ملی «راهیان نور» بیانیه‌ای صادر کرد. 

متن این بیانیه بدین شرح است:

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان 

سلام و درود به روح بلند وملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، ارواح مطهر شهیدان والامقام راه حق وحقیقت، ایثارگران، جانبازان آزادگان وبه جانباز عصر حاضر، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اوکه هنوز دلیل راه ماست و آرزوی سلامتی و سربلندی برای ملت بزرگ ایران. قرن‌ها از آغاز حیات بشر براین کره خاکی می‌گذرد.

در طول تاریخ مردان و زنان بسیاری باهمتی مردانه جان به جان‌آفرین تقدیم کرده اند، و تنها کسانی مردانه جان می‌دهند که مردانه زیسته اند و در دوران پر افتخار دفاع مقدس، شهید زندگی کرده اند و بعد شهید شده اند و چهره در نقاب خاک کشیده اند؛ ولی آنان حاضرند و «حضور» و «حیات» مشخصه آنان نیز هست، می‌توان گفت زنده واقعی آنانند و حیات جاوید، حیات آنان است که پس از مرگ سرخشان تداوم می‌یابد و «... احیاءعند ربهم یرزقون» هستند و این همان حیات طیبه است که نویدبخش تمدن نوین اسلامی به جهانیان است.

راهیان نور، حقیقتا راهیان حیات طیبه اند، تابا الگو پذیری از سبک زندگی شهیدان گرانقدر، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز، پیشتاز و زمینه ساز حکومت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) باشند و ۲۰ اسفند روز ملی راهیان نور، پاسداشت ارزش‌های حماسی، الهی و انقلابی هشت سال دفاع مقدس است و این راهبردی حقیقی است که با تبیین، تقویت و ترویج آن می‌توان به انتقال تاریخ فرهنگی «جهاد و مقاومت» به نسل‌های آینده و سایر ملت‌های آزادی خواه جهان نائل شد و به عنوان مهمترین ابزار فرهنگی در توسعه پایدار کشور ومقابله با تهاجمات دشمن به آن تکیه کرد. 

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویر احمد، ضمن تشکر و سپاس از همه‌ی مسئولین و مدیران کشوری و لشکری، فرماندهان نظامی و انتظامی، خادمین، راویان و دست‌اندرکاران برنامه اثربخش «راهیان نور»، امید واثق دارد که در سایه ایمان به خدا، وحدت و یکپارچگی و تکیه بر توانایی‌های بومی کشور، و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با عبور از گذرگاه‌های دشوار، به فضل الهی شاهد دوران اوج و شکوفایی جهان اسلام باشیم.

 انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار