فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری کنگره ملی شهدا در سال ۱۴۰۳

سردار «خرمدل» گفت: کهگیلویه و بویراحمد آمادگی لازم جهت برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان را دارد.
کد خبر: ۶۵۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ - 14February 2024

کهگیلویه وبویراحمد در تدارک برگزاری کنگره ملی شهدا در سال ۱۴۰۳به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، سرتی‍پ دوم پاسدار «حمید خرمدل» فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (چهارشنبه) در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های استان در اردوی راهیان نور نبود اردوگاه بود که با رایزنی‌های صورت گرفته در این خصوص مقرر شد که اردوگاه شهید باکری در خرمشهر با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور و اعتبارات استانی تامین شده است، در ۱۷ اسفند کلنگ زنی می‌شود.

خرمدل افزود: زیرساخت‌های مورد نیاز مربوط به کنگره ملی شهدای استان خریداری می‌شود و در برنامه‌های فرهنگی استفاده خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان ما در سطح کشور جزء کنگره‌هایی بود که عملکرد بسیار خوبی داشت و به همین جهت مجوز برگزاری کنگره داده شد.

وی ابراز داشت: با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش وارد فاز اجرایی اجلاسیه‌های کنگره ملی شهدای استان خواهیم شد که این اجلاسیه در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

خرمدل گفت: از کار‌های انجام شده در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان اشاره داشت و خاطرنشان کرد: در حوزه‌های عکس، فیلم، کلیپ و ... نیز کار‌های خوبی صورت گرفته است.

سرتیپ دوم پاسدار «مصطفی مثنوی» جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست گفت: در جهت استقبال از کنگره ملی شهدای استان ۱۰ هزار نفر در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند که تاکنون ۷ هزار اعزام شدند.

مثنوی افزود: تا قبل از ماه مبارک رمضان یک هزار و ۶۰۰ دانشجو به جنوب اعزام می‌شوند که اردو‌های دانشجویی را چهار روزه طراحی کردیم.

وی بیان کرد: به نیابت از دو هزار شهید استان دو هزار سری جهیزیه برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان تا سال آینده تقدیم خواهد شد که تا نیمه شعبان امسال با تقدیم یک هزار جهیزیه آمار امسال تکمیل و یک هزار جهیزیه دیگر سال آینده تقدیم می‌شود.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به عملکرد خوب کمیته طلاب، کمیته رسانه و کمیته تکریم، عنوان کرد: انتظار می‌رود کمیته‌های عمرانی، بانوان و ورزش فعال‌تر شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها