فرمانده قرارگاه اردویی راهیان نور سپاه همدان خبر داد؛

برگزاری یادواره شهید «تقی بهمنی» در منطقه قراویز

سرهنگ «کریمی» گفت: باتوجه به اینکه شهید «تقی بهمنی» شهید شاخص سال استان همدان در منطقه قراویز به شهادت رسیده پیش‌بینی شده است که همزمان با افتتاح راهیان نور، یادواره این شهید والامقام نیز در قراویز برگزار شود.
کد خبر: ۶۶۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶ - 27April 2024

برگزاری یادواره شهید «تقی بهمنی» در منطقه قراویزبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «کامران کریمی» معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان امروز (شنبه) در نشست خبری راهیان نور غرب کشور، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشور با فتنه‌های زیادی روبرو بود و وقتی از جنگ سخت نتیجه نگرفت از طریق جنگ نرم وارد شد و بهترین راهکار برای مقابله با این جنگ انجام کارهای فرهنگی است.

وی با بیان اینکه بهترین کار تحت عنوان جهاد تبیین اعزام نوجوانان و جوانان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور است، افزود: در سال ،۱۴۰۲ علی‌رغم اینکه در سپاه استان درگیر کنگره شهدا بودیم توانستیم ۱۰ هزار و ششصد نفر از جوانان را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان همدان افزود: سهمیه تخصیص داده شده به استان برای اعزام به مناطق عملیاتی برای امسال ۲۵ هزار نفر است که ۱۳ هزار نفر به مناطق عملیاتی غرب و ۲ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی با اشاره تکمیل زیرساخت‌های مناطق عملیاتی، گفت: با همت مسئولان جزو استانها پیشرو و توانستیم زیرساخت‌های مناسبی برای زائران راهیان نور فراهم کنیم.

کریمی با بیان اینکه امسال همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در غرب کشور افتتاح مراسم راهیان نور را داریم، گفت: پیش بینی شده که ۳ هزار نفر در قالب ۵۰ اتوبوس از سطح استان به این منطقه اعزام کنیم که کاروان‌ها در ۱۳ اردیبهشت حرکت به مدت دو روز از مناطق عملیاتی بازی دراز، مرصاد و قراویز بازدید کنند.

فرمانده قرارگاه اردویی راهیان نور سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان متذکر شد: باتوجه به اینکه شهید «تقی بهمنی» شهید شاخص سال استان همدان در منطقه قراویز به شهادت رسیده پیش‌بینی شده است که همزمان با افتتاح راهیان نور، یادواره این شهید والامقام نیز در قراویز برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار