دریادار ایرانی در مراسم الحاق تجهیزات جدید به نداجا:

نیروی دریایی ارتش توانمندی خود در تولید تجهیزات و جنگ‌افزار‌های پیچیده را به رخ جهان کشیده است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با تجهیز یگان‌های این نیرو، توان تولید تجهیزات و جنگ‌افزار‌های جدید در تیپ‌های تکاوری را به رخ جهانیان کشیدیم.
کد خبر: ۶۵۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ - 06March 2024

فرمانده نیروی دریایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم الحاق تجهیزات جدید به نیروی دریایی ارتش که در منطقه یکم نداجا برگزار شد، اظهار داشت: با تجهیز همرزمان یگان‌های نیروی دریایی ارتش توان تولید تجهیزات و جنگ‌افزار‌های جدید و پیچیدگی این تجهیزات رزمی در تیپ‌های تکاوری را به رخ جهانیان کشیدیم.

دریادار ایرانی ادامه داد: به یاری خدا و تجهیز همرزمان نیروی دریایی ارتش، توان تولید تجهیزات و جنگ‌افزار‌های جدید و پیچیدگی این تجهیزات رزمی در تیپ‌های تکاوری را شاهدیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه همواره به اصل توسعه‌یافتگی در نیروی دریایی ارتش تأکید داشته‌ایم، گفت: در رزمایشات بین‌المللی با نیرو‌های نظامی سایر کشورها، آن‌ها به اقتدار نیروی دریایی راهبردی ارتش ایران و گام‌های بلند نیروی ارتش در انجام مأموریت‌های بین‌المللی اذعان دارند.

بنابراین گزارش، دریادار ایرانی همچنین با حضور در چهارمین گردهمایی افسران فنی نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس اظهار داشت: اقتدار فنی و تخصصی در نیروی دریایی راهبردی ارتش، موتور محرکت اقتدار نظامی و دفاعی است.

فرمانده نداجا افزود: قدردان زحمات همه افسران و مهندسان نیروی دریایی راهبردی ارتش که به‌صورت آنلاین در این همایش حضور دارند، هستم.

وی عنوان کرد: اینکه امروز چهار ناوگروه در اقیانوس‌ها مشغول انجام مأموریت صیانت دریایی و حراست از منافع ایران عزیز هستند به پشتوانه تلاش دست‌های شما افسران فنی و مهندسی در نیروی دریایی ارتش انجام شده است. این عزیزان در ارتقای سطح این نیرو، آینده‌نگری و آینده‌نگاری فعال هستند.

امیر ایرانی یادآور شد: حضور ناوشکن دنا در رزمایش میلان ۲۰۲۴ هندوستان و آماده‌سازی این ناوشکن پس از حضور در مأموریت ناوگروه ۸۶ موجب حیرت سایر کشور‌های شرکت‌کننده در این رزمایش شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش نشناختن ظرفیت‌ها را یک نقطه ضعف برشمرد و تأکید کرد: شناخت ظرفیت‌ها موجب دوری از روزمرگی و شکست غفلت‌ها می‌شود.

دریادار ایرانی در پایان خاطرنشان کرد: تقویت قرارگاه فنی در نیروی دریایی ارتش دسترسی به مزیت برتری و مؤلفه اقتدار را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار