سرلشکر موسوی در مراسم الحاق تجهیزات جدید به نداجا:

نیرو‌های مسلح با اشراف کامل اطلاعاتی از منافع ملی دفاع می‌کنند

فرمانده کل ارتش گفت: نیرو‌های مسلح با اشراف کامل اطلاعاتی بر دشمنان آمادگی دارند در هر سطحی که لازم باشد از منافع ملی دفاع کنند و در این راه حتی از یک وجب از آب و خاک این وطن نمی‌گذرند.
کد خبر: ۶۵۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ - 06March 2024

سرلشکر موسویبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در مراسم الحاق تجهیزات جدید به نیروی دریایی ارتش که در منطقه یکم نداجا برگزار شد، اظهار داشت: اتفاقات خوب مدیون دوراندیشی حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و روحیه ولایی عزیزان‌ ما در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی است.

سرلشکر موسوی ادامه داد: این تجهیزات نشان‌دهنده گوشه‌ای از زحمات مردان ولایتمدار این نیرو با پشتیبانی خانواده‌هایشان به فرماندهی مردی از جنس دریا و عاشق این نیرو است.

فرمانده کل ارتش افزود: کمک‌های دولت و ستاد‌های رده بالاتر، صنایع نظامی وزارت دفاع، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در این موفقیت‌ها و به ثمر رسیدن اهداف است که باعث افتخار ایران و ایرانیان شده است.

وی سپس به سیاست‌های سطله‌گرانه استکبار جهانی اشاره و عنوان کرد: آمریکایی‌های حامی رژیم کودک‌کش با فریب و زور به وادار کردن دیگران برای اتخاذ مواضع بی‌اساس مشغول هستند و به شیوه‌های مختلف ذات فتنه‌گری خود را بروز می‌دهند.

سرلشکر موسوی در ادامه با اشاره به توان دفاعی جمهوری اسلامی تأکید کرد: نیرو‌های مسلح ایران با اشراف کامل اطلاعاتی بر دشمنان آمادگی دارند در هر سطحی که لازم باشد از منافع ملی و کشور دفاع کنند، و در این راه حتی از یک وجب از آب و خاک این وطن نمی‌گذرند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی سر سوزنی کوتاه نمی‌آیند.

وی درخصوص اعزام ناوگروه‌های نداجا به آب‌های دوردست هم گفت: به ناوگرو‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ که در مناطق مختلف جهان در حال اجرای مأموریت هستند، سلام و خداقوت می‌گویم؛ به خانواده آنان و خانواده بزرگ نیروی دریایی ادای احترام می‌کنم و برای ناوگروه‌هایی که در حال اعزام به مأموریت‌شان هستند، آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: از همه عزیزانی که در ساخت تجهیزات رزمی دفاعی تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

تصویر این خبر، آرشیوی است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها