مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

۷ هزار و ۵۰۰ کلاس درس مدارس فارس در اختیار مسافران نوروزی

«قاسمی» گفت: ۷ هزار و ۵۸۴ کلاس در ۹۱۱ مدرسه ۵۲ منطقه اموزش و پرورش فارس میزبان مسافران نوروزی در تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳ خواهند بود.
کد خبر: ۶۵۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ - 05March 2024
میزبانی هفت هزار و پانصد کلاس درس در مدارس فارس از مسافران نوروزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «فرشید قاسمی» مدیرکل آموزش و پرورش فارس در ششمین جلسه ستاد اسکان مهمانان نوروزی اظهار کرد:در فرآیند اسکان مسافرین نوروزی باید به گونه‌ای تلاش کنیم که انتظارات مسافران در حوزه‌های مختلف برآورده شود.
 
وی افزود: همه مراحل اسکان از جمله تعیین شرح وظایف، کنترل کیفیت، راه اندازی سامانه اسکان، تور‌های شیراز گردی، برنامه‌های ورزشی ویژه مسافران، نقشه راه، راه اندازی اپلیکیشن‌های راهنما و...، برنامه ریزی شود همچنین حفظ حرمت ماه رمضان و رعایت حجاب دو اصلی است که در پذیرش مهمانان باید در دستور کار قرار گیرد. مهم نیست بیشترین پذیرش را داشته باشیم بلکه مهم آن است که خدمات را با کیفیت بیشتری به مسافران ارائه دهیم. اطلاع رسانی لحظه‌ای از وضعیت محل‌های اسکان، آمار و ارقام مسافران، آب و هوا، امکانات و ...، به ناظرین بر فرآیند اسکان باید جز برنامه‌ها باشد.
 
قاسمی ادامه داد: تعداد ۷ هزار و ۵۸۴ کلاس در ۹۱۱ مدرسه در ۵۲ منطقه استان میزبان مسافران نوروزی در تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳ خواهند بود. از این تعداد ۴۲۵ مدرسه در چهار ناحیه شیراز قرار دارد و میزبان مسافران نوروزی خواهد بود و تجهیز نمازخانه مدارس طرح اسکان، پخش اذان از بلند گوی مدرسه و سایر برنامه‌های معنوی و فرهنگی در دستور ستاد اسکان قرار گیرد.  موضوع بیمه، حضور پزشک و امکانات درمانی در محل‌های اسکان از مواردی است که با جدیت پیگیری خواهد شد و مانور اسکان نوروزی در روز پنجشنبه ۲۵ اسفندماه اجرا می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار