مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین؛

تکلیف اصلی ما تشکیل مجلس تراز انقلاب است

حجت‌الاسلام یوسفی گفت: تکلیف اصلی ما در تشکیل مجلس تراز انقلاب است؛ تکلیفمان فقط پای صندوق رای رفتن و مهر خوردن شناسنامه نیست؛ بلکه این ها بخشی از تکلیف است.
کد خبر: ۶۵۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ - 01March 2024

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین؛تکلیف اصلی ما تشکیل مجلس تراز انقلاب است

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت‌وگو با دفاع‌پرس در قزوین با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، روز انتخابات به منزله لیله القدر انقلاب است و امیدواریم بهترین سرنوشت‌ها در این لیلة القدر انقلاب رقم بخورد. 

وی گفت: در این ۴۵ سال بار‌ها شاهد حضور شگفتی ساز مردم بوده‌ایم و در این دوره از انتخابات هم با وجود تبلیغات زیاد امپراطوری رسانه غرب، به فضل الهی مشارکت بالایی خواهیم داشت.  

حجت الاسلام یوسفی اظهار کرد: در کنار مشارکت بالای انتخاب، فرد اصلح و شایسته هم بسیار مهم است؛ البته در این زمینه شبهاتی مطرح می‌شود مبنی بر اینکه ما مامور به انجام تکلیف هستیم نه حصول نتیجه؛ تکلیف اصلی ما در تشکیل مجلس تراز انقلاب است؛ تکلیفمان فقط پای صندوق رای رفتن و مهر خوردن شناسنامه نیست؛ بلکه این‌ها بخشی از تکلیف است.  

وی ادامه داد: تکلیف دیگر ما این است که ببینیم چه کسی قدرت رقابت دارد؛ گاهی ممکن است به اصلح نتوانیم رای بدهیم و به صالح مقبول رای بدهیم؛ گاهی هم بین بد و بدتر مجبور به انتخاب شویم. 

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) تصریح کرد: عرصه انتخابات مثل میدان تیر است؛ وظیفه ما فقط شلیک تیر نیست؛ بلکه اصابت تیر به سیبل و هدف مهم است تا بتوانیم تکلیفمان را به درستی انجام داده باشیم؛ در شرایطی که نظرسنجی‌ها هم گویا و شفاف اعلام می‌کنند به افرادی که در معرض رای هستند رای بدهیم و انتخابمان طوری باشد که تیرمان به خطا نرود. 

حجت الاسلام یوسفی بیان کرد: تلاش دشمن در این دوره از انتخابات در دلسرد کردن مردم از نظام، انقلاب و رفتن پای صندوق‌های رای بی‌سابقه بوده است؛ در این شرایط انقلاب ما به ۴۵ سالگی رسیده پس قطعاً شرایط ما حساس‌تر و مهم‌تر است. 

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی، ام القرای جهان اسلام است و الگو و اسوه همه کشور‌های مسلمان و حتی در موضوع انتخابات به عنوان الگوی کشور‌های مدعی دموکراسی است از این جهت حضور مقتدرانه مردم در پای صندوق‌های رای اهمیت ویژه‌ای دارد. 

حجت الاسلام یوسفی در پایان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در میزان مشارکت و تعداد انتخابات برگزار شده رکورددار می‌باشد، گفت: آن‌هایی که تبلیغ می‌کنند مردم پای صندوق‌های رای نیایند، بدانند که خروجی عدم حضور در پای صندوق‌های رای چیزی جز هرج و مرج یا استبداد نیست و جمهوری اسلامی مبتکر ترکیب جمهوریت و اسلام است و این افتخار بزرگ انقلاب اسلامی ست که با حضور در پای صندوق‌های رای حفظ خواهیم کرد.    

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار