حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رییس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین:

تنها مسیر حل مشکلات از طریق قانون و با حضور حداکثری در انتخابات است

مشهدی گفت: رهبر معظم انقلاب کلید واژه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخاباتی را مطرح فرمودند و همه معترضان به وضعیت معیشت، اقتصاد و برخی ناکارآمدی‌ها بدانند که تنها مسیر حل مشکلات از کانال قانون است و این امر با حضور حداکثری در انتخابات انجام‌پذیر است.
کد خبر: ۶۵۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵ - 01March 2024

تنها مسیر حل مشکلات از طریق قانون و با حضور حداکثری در انتخابات است

حمیدرضا مشهدی، رییس دانشگاه فرهنگیان قزوین با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات در گفت‌وگو با دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: در پاسخ به افرادی که می‌گویند انتخابات اهمیتی ندارد و یک نمایش تصنعی و ساختگی است بدانند اگر امر رای دادن مهم نبود چرا بیش از ۵۱ شبکه ماهواره‌ای به طور شبانه روز به دنبال ناامید ساختن مردم برای شرکت در انتخابات هستند و بودجه‌های سرسام آوری هزینه کردند. 

رییس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین گفت: در دشمنی آمریکا، اسراییل و غرب، هیچ جای شک و شبهه‌ای نیست. این کشور‌ها در غزه برای حمایت از نسل کشی اسراییل میلیارد‌ها دلار هزینه کردند و از کشتن کودکان و زنان بی دفاع هیچ ترحمی نکردند و به دنیا هم پاسخگو نیستند. این کشور‌ها هیچ بویی از انسانیت و حقوق بشر نبرده اند.  

وی با اشاره به هدفمند بودن فعالیت دشمنان انقلاب در تبلیغات رسانه‌ای افزود: اگر حضور مردم بی اهمیت است چه لزومی دارد این همه تبلیغات و هزینه برای رای ندادن انجام دهند؟ همان شبکه‌ها برای حضور ترامپ چگونه مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، اما به ایران که می‌رسند همه حرکات و امورات که خیر و صلاح مردم و کشور در آن است با وارونه نمایی مردم را از ادامه مسیر ناامید می‌کنند.  

مشهدی تبیین کرد: وقتی حادثه تروریستی کرمان رخ داد مردم از سردار سلامی در خواست انتقام کردند که سردار سلامی گفت؛ ما پاسخ خواهیم داد، اما بدانید سوخت موشک‌های ما حضور شما در صحنه است؛ لذا هر رایی که می‌دهیم یک قدرت خارق العاده برای مسئولان ایجاد می‌کند که با پشتوانه مردمی در صحنه حاضر شوند و علیه دشمنان اقدام کنند.  

رییس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین عنوان کرد: در فتنه ۸۸ وقتی حضور حداکثری مردم شکل گرفت بسیاری از غربی‌ها آماده بودند تا وارد قرارداد‌های خوبی شوند، اما با رفتار برخی‌ها در داخل، این پیروزی تبدیل به یک فرصت برای ضربه زدن به کشور شد که تاثیرات مخربی بر روی اتحاد مردم به وجود آمد و انشقاق در توده مردم و حاکمیت به وجود آورد. 

مشهدی افزود: رهبر انقلاب کلید واژه مشارکت حداکثری، رقابت و انتخابات سالم را فرمودند و همه معترضان به وضعیت معیشت، اقتصاد و برخی ناکارآمدی‌ها بدانند که تنها مسیر حل مشکلات از کانال قانون است و این امر با حضور حداکثری در انتخابات انجام پذیر است. 

وی در پایان تصریح کرد:در استان قزوین بیش از ۲۰۰ نفر از مردم نامزد نمایندگی مجلس شدند و با حضور در صدا و سیما تبلیغات خود را انجام می‌دهند و تا دورترین نقاط در جریان تفکر و برنامه‌ها قرار می‌گیرند و در بین این افراد قطعا افراد توانمند وجود دارند که تفکر آن‌ها به من و شما نزدیک است که با شرکت در انتخابات تمایل خویش را برای حضور و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور عزیزمان نشان می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار