حضور حداکثری، اقتدار ملی/ با حضور پای صندوق رأی؛

استاندار مازندران: مشارکت بیش از ۵۰ درصدی در مازندران پیش‌بینی شده است

«حسینی‌پور» گفت: مشارکت مردم استان در انتخابات بیش از ۵۰ درصد خواهد بود و امیدواریم نمایندگان قوی توسط مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشیم.
کد خبر: ۶۵۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ - 01March 2024

استاندار مازندران: پیش بینی مشارکت بیش از ۵۰ درصدی در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران صبح امروز با حضور در مسجد شکوهی ساری رأی خود را به صندوق انداخت.

حسینی‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مازندران جزو استان‌هایی است که انتخابات باشکوه و با انگیزه در آن شروع شده است، این اقدام را پاسخ به کسانی دانست که علیه انتخابات و مردم سالاری تلاش می‌کنند.

وی پشتوانه مردمی انقلاب را مزیت ایران اسلامی دانست و با اشاره به تلاش دشمنان برای جدایی این مزیت، افزود: طی ۴۵ سال روش‌های مختلفی را در پیش گرفتند تا حمایت مردم را از انقلاب کمرنگ نشان دهند.

حسینی‌پور تصریح کرد: ملت ایران با شناخت عمیق از برنامه‌های دشمنان، تلاش‌های آنان را خنثی کردند و مردم امروز از دقایق اول رأی گیری، پیام خود را به دشمنان دادند.

استاندار مازندران با تاکید بر این که مدیون و خادم مردم هستیم، ادامه داد: مردم در دنیا بی‌نظیر هستند و برآوردی که ما بر اساس نظرسنجی‌ها داریم، مشارکت مردم استان در انتخابات بیش از ۵۰ درصد خواهد بود و امیدواریم نمایندگان قوی توسط مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشیم

حسینی‌پور با اشاره به در نظر گرفتن شعبه‌ها و صندوق‌های سیار خاطرنشان کرد: این صندوق‌ها برای جمع آوری آرای مردم و بیماران نیازمند در مناطق مختلف استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار