حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

مردم رای دادن را به ساعت پایانی روز موکول نکنند

«احمدزاده» گفت: مردم عزیز و ولایی و غیرتمند استان رای دادن را به ساعت‌های پایانی روز موکول نکنند.
کد خبر: ۶۵۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ - 01March 2024

مردم رای دادن را به ساعت پایانی روز موکول نکنندبه گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، «سید علی احمدزاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ارتباط زنده با شبکه استانی دنا اظهار داشت: به لطف الهی مقدمات و شرایط برگزاری انتخابات در تمامی شهرستان‌های استان و بخش‌ها آماده است و انتخابات راس ساعت مقرر آغاز شد.

احمد زاده افزود: منتظر بودیم مقام معظم رهبری رای خود را به صندوق بیاندازند که ایشان رای خود را به صندوق انداختند و فرمودند در کار خیر بر هم سبقت بگیرید، بنده هم به تاسی از رهبری معظم انقلاب عرض می‌کنم همین ساعت اولیه آغاز انتخابات پای صندوق بیاید و رای خود را به صندوق بیاندازید. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مقام معظم رهبری هم نسبت به کسانی که مردد بودند فرمودند در کار خیر هیچ جای استخاره نیست جای تردیدی برای شرکت در انتخابات نیست، انتخابات مظهر جمهوریت بوده و همه در قبال آن مسئول هستیم و از همه دعوت می‌کنم پای صندوق رای بیایند.

وی گفت: قهر با صندوق رای گرهی از مشکل کشور باز نمی‌کند. راه رفع مشکلات حضور در انتخابات است.

احمدزاده تصریح کرد: در تمام مناطق، صندوق اخذ رای مستقر است هیچ نقطه‌ای از استان نیست که دیده نشده باشد و تا پایان ساعت رای همه اخذ می‌شود، صندوق‌های سیار در مناطقی که پیش‌بینی شده آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: انتخابات در استان باشکوه است و در فیلم‌هایی که از شبکه‌های سراسری پخش شده استان ما سرآمد بود و می‌توانیم رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهیم، مردم استان مایه افتخار هستند و به وجود هم استانی‌هایمان افتخار می‌کنیم. 

وی بیان کرد: همه افراد واجد شرایط رای پای صندوق بیایند، پرچم استان ما بالا است و امیدواریم استان ما رتبه اول مشارکت را دریافت کند.

احمدزاده افزود: از مردم و نامزد‌ها به خاطر شوری که ایجاد کردند و همه کسانی که شور و حضور داشتند و مایه افتخار شدند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار